Wat zijn dit voor witte sliertjes?

Gestart door Sid, 29-10-2019 18:07 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sid

In een van mijn brouwsels zitten allemaal witte sliertjes. Het bier smaakt prima, maar wat zou dit kunnen zijn?

Dit bier is gebrouwen met een starter abdijbier. Er zaten hier van die suikerbolletjes bij voor de hergisting op fles. Zelf heb ik het idee dat dit misschien een overblijfsel is van die suiker bolletjes, maar weet het niet zeker. Wanneer het een of andere schimmel is drink ik het liever niet op natuurlijk[emoji16]

Martijn0172

Het staat mij bij dat andere forum genoten iets zelfde hebben gemeld bij het gebruik van deze carbonation drops. Gebruik de zoekfunctie eens.

Sid

Citaat van: Martijn0172 op 29-10-2019  18:36 uHet staat mij bij dat andere forum genoten iets zelfde hebben gemeld bij het gebruik van deze carbonation drops. Gebruik de zoekfunctie eens.
Thxs! Als je weer waar je op moet zoeken scheelt het een stuk. Als ik de verhalen zo lees kan dit goed door die carbonation drops komen.

hansHalberstadt

Fout product ontwerp dus waar niet goed genoeg over is nagedacht of uitgetest? Zo zijn er helaas meer op de wereld.
   

Jacques

Citaat van: Martijn0172 op 29-10-2019  18:36 uHet staat mij bij dat andere forum genoten iets zelfde hebben gemeld bij het gebruik van deze carbonation drops. Gebruik de zoekfunctie eens.

En dan vind je onder andere
https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,36664

peterw

Ja, wordt veroorzaakt door de carbonation drops.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.