Algemeen > Aankondigen gebeurtenissen

ONK 2020

<< < (54/54)

Wolter:

--- Citaat van: Esterenbrouw op 30-05-2020  09:31 u ---Afmelden ingeschreven bier tbv nieuwe inschrijvingen.

Ik heb bijv. 4 bieren ingeschreven, waarvan ik 1 bier misschien niet ga inzenden, omdat het de kwaliteit niet meer heeft en ik bijv. geen vervanger heb gebrouwen.

Is het zinvol dat ik dan mijn inschrijving officieel inlever en dat ik dan hiermee 1 plaats vrij maak voor een andere brouwer?

De organisatie zou dit kunnen overwegen?
--- Einde van citaat ---
Er is genoeg tijd om het bier opnieuw te brouwen. Denk niet dat het handig is de bieren die je nu hebt gebrouwen nog een jaar of langer te laten staan voor het onk2021. Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen als zware stouts etc.

Esterenbrouw:
Klopt, tijd genoeg Wolter om de bieren opnieuw te brouwen.

Maar het is heel goed mogelijk dat je de opgegeven bieren niet allemaal naar tevredenheid opnieuw
hebt gebrouwen en een bier niet in wilt zenden.

Kun je dan een inschrijving annuleren, zodat een andere brouwer hiervoor een bier kan inzenden?
Zou toch mooi zijn.

Jaap W:
Vandaag bericht gehad van het FAWBG dat de keuring, die door hun gehouden zou worden in april (waar ik me ook voor opgegeven had), nu plaatsvind in september. Vandaag de etiketten op de flesjes gemaakt.  :brouwen: :biersmile: :proost: :nut:

emiel1:

--- Citaat van: Jaap W op 30-05-2020  11:52 u ---Vandaag bericht gehad van het FAWBG dat de keuring, die door hun gehouden zou worden in april (waar ik me ook voor opgegeven had), nu plaatsvind in september. Vandaag de etiketten op de flesjes gemaakt.  :brouwen: :biersmile: :proost: :nut:

--- Einde van citaat ---

Om verwarring te voorkomen: dit gaat dus niet over het ONK, maar over een andere wedstrijd ;)

Jaap W:

--- Citaat van: emiel1 op 30-05-2020  12:12 u ---Om verwarring te voorkomen: dit gaat dus niet over het ONK, maar over een andere wedstrijd ;)

--- Einde van citaat ---

Klopt, sorry als er verwarring ontstaat, maar dit is een "wedstrijd" van de

F ederatie
A mateur
W ijnmakers en 
B ierbrouwers
G ilden

en heeft dus NIKS te maken met het ONK.  :brouwen: :biersmile: :proost:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie