Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Prijswinnend etiket  (gelezen 432 keer)

Offline Wallie

• Vol lid
  • Land: nl
Prijswinnend etiket
« Gepost op: 10-10-2019 17:06 u »
https://bav.nl/etiketverkiezing.html

QUADRUPEL ‘PARADISUS’
PARADISUS is verleidelijk lekker. Vol, krachtig, en is geboren op de plek waar de broeders zich bezinnen op goed en kwaad. Stap in de verlokking, en hap in de schuimkraag van dit diepdonkere bier… Gebrouwen met; Zwolse Balletjes !

https://untappd.com/b/axes-castellum-kloosterbier-paradisus/2977369

Naam is ontleend aan het paradijs, waar in de bijbel over wordt gesproken. Afbeelding op het etiket is van een mozaïek gemaakt die in het klooster op de vloer ligt in het gedeelte waar de prior zijn diensten op de zondagen leidt..

Erg mooi etiket! 

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline ElmerVDM

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Prijswinnend etiket
« Reactie #1 Gepost op: 10-10-2019 19:58 u »
Grappig om te zien dat juist dit etiket de prijswinnaar is. Ik heb een versie met een spelfout op de achterkant...

Offline Wallie

• Vol lid
« Reactie #2 Gepost op: 13-10-2019 11:31 u »
Grappig om te zien dat juist dit etiket de prijswinnaar is. Ik heb een versie met een spelfout op de achterkant...

O echt? Is mij niet opgevallen. Welke spelfout is het?

Offline Drents Hopbier

• Super lid
« Reactie #3 Gepost op: 13-10-2019 12:04 u »
O echt? Is mij niet opgevallen. Welke spelfout is het?

Er staat Umbelliferea, moet zijn Umbelliferae. En ik zou zeggen geboren op de plek waar de broeders ...

En bij het ZHB bier mis ik de trema bij Münchener

En bij Gouden Vocht staat: David Teniers 11 (1640-1660). Zo lijkt het net of hij maar 20 jaar heeft geleefd. Zou volgens mij (copy after), 1640 - 1660 moeten zijn. En achter Munich hoort ook een - en achter ondergistend een , i.p.v. ,.

En bij Johan v.O zie ik niet goed of er onderaan BIËRE staat (fout)  of BIÈRE staat (goed).

Hopbier

Tags: