Etiketten evolutie | Brouwerij Mennekes

Gestart door Brouwerij Mennekes, 10-10-2019 09:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brouwerij Mennekes

Ik ben ook eens begonnen aan wat etiketten. Puur voor de lol eigenlijk. Hieronder mijn eerste ontwerp tot mijn 4e ontwerp met die houtlook. Die laatste spreek mij het meeste aan omdat deze wat meer diepte geeft.

Let niet op de teksten. Die moeten nog aangepast worden. Pér biertje zal er een andere hoofdkleur gebruikt worden. Bij deze is dat blauw met donker blauw maar bij een ander groen met lichtgroen en weer een andere rood met oranje.





jorgvde

Altijd leuk om etiketten te maken.
Het eerste ontwerp spreekt mij het meeste aan door het contrast tussen het licht en donker en de afwisselende leesrichtingen.

Mocht je nog iets meer diepte willen kan je eens proberen om een kraftpapier of papier textuur op de achtergrond van de lichte delen te gebruiken.

joenedu

Ik had precies hetzelfde, ik vind de bovenste het mooist eigenlijk! Maar ze zijn allemaal gaaf hoor, zal een mooi gezicht zijn om dit op een flesje te zien.

Maran van Brakel

ik vind ook de bovenste het mooiste, alleen blauw doet me ook een beetje denken aan bronwater :)
Je zou ook kunnen proberen het houtpatroon in de beige vlakken te doen, da's misschien wel mooi  :biersmile:

Brouwerij Mennekes

Bedankt!

Ik heb vooral ook gekeken naar welke er uit zou springen al zou je ze naast wat andere flessen zetten. De eerste was me iets te braaf en beetje ouderwets. Maar wellicht dat dat dus wel werkt gezien jullie reacties. Ik ga over een tijdje weer bottelen en zal ze allemaal eens printen en dan nog een fotooke hier plaatsen. Hieronder een proef van een van de labels destijds.


emiel1

Ik vind juist die derde het mooist. Rustig en vrij minimalistisch, maar niet saai door de golven in de achtergrond.
Als je nog een beetje speelt met de uitlijning denk ik wel dat ie nog beter zal zijn en die iconen zou ik wat simpeler maken om beter bij je stijl te laten passen.

de Machtige Wil

Mooie etiketten! De derde vind ook ik het mooist. Simpel en daardoor krachtig.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.