Etiketten de Machtige Wil

Gestart door de Machtige Wil, 09-10-2019 21:06 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de Machtige Wil

Één van de mooiste dingen aan het hobbybrouwen vind ik toch wel de veelzijdigheid van deze hobby. Dan wel ben je met koperbuizen en moeren en sleutels in de weer dan weer ben je bijna scheikundig bezig met het brouwproces,

en zoveel meer.

Zo ook etiketten maken.

Twee etiketten heb ik gemaakt. De eerste voor een eerste voltooid recept, een tripel. De tweede voor een IPA die nog in ontwikkeling is.





Vandaag laten afdrukken, en twee flesjes geplakt om te zien hoe het leek. Ik ben niet ontevreden  :)





De kikker in mijn logo gebruik ik omdat het bier in 's-Hertogenbosch; Oeteldonk, gebrouwen wordt en omdat ik het leuk vond een soort herkenbare, mascotte te gebruiken.

Één schot drie raak staat voor de eerste brouw en dan een tripel.
Galop is van het Hop Hop Hop paardje in ...

Zelf vind ik het tweede, de Galop het mooist.

 :biersmile:

Jacques

Leuke creatieve etiketten.

joenedu

Precies wat je zegt, ik vind het maken van etiketten ook erg leuk om te doen. En het maakt je bier soort van 'af'. Het oog wil ook wat!
Deze zien er profi uit zeg, knap werk!

jorgvde

Leuk stijltje. Ziet er goed uit!

de Machtige Wil

Bedankt voor de complimenten  :D

Gorak

Ziet er erg leuk uit! Leuke stijl. De layout (voornamelijk de ebu en andere icoontjes) van de tripel vind ik persoonlijk netter dan die van de IPA. Daarnaast zou ik de 'n' bij India(n) Pale Ale weg laten.

de Machtige Wil

Weer een etiket gemaakt  :)

De Moerasdraak IPA  :biersmile:







Neetje

Hopelijk smaakt je bier niet naar moeras  :)

Je Galop etiket is nog steeds de mooiste, ondanks dat de tekst wat moeilijker leesbaar is.

de Machtige Wil

Citaat van: Neetje op 01-02-2020  22:15 uJe Galop etiket is nog steeds de mooiste, ondanks dat de tekst wat moeilijker leesbaar is.

Bedankt :) Die Galop vind ik zelf ook nog de beste.

de Machtige Wil

Etikette voor de Lazy Frog. Een Blond bier, nu nog in gisting.  :biersmile:




DINAST

Ik vind dit echt super cool. Ook de kikker verwijzend naar je eigen stad/dorp vind ik echt mega. Ik heb in mijn logo ook een verwijzing naar mijn dorp gemaakt. (Baarlo, en ik heb "de knoop van Baarlo" in mijn logo verwerkt zitten)

Mag ik vragen of je de etiketten met speciale software maakt (photoshop?) en de teksten daarbij zelf verzint? Nogmaals super creatief!

de Machtige Wil

Hi Dinast,

Bedankt voor het compliment. Je hebt zelf ook een mooi logo!

Ik gebruik het programma The Gimp. Een soort gratis Photoshop [emoji846].  Teksten verzin ik zelf.

Neetje

The Crazy frog is zoals Galop weer een prachtig etiket.

Rejoen

Erg gaaf design, leuk om te zien wat er voor creativiteit bij komt kijken. Ben benieuwd wat de volgende wordt.

Griebelienus

Gave etiketten hoor!

Echt creatief, net als de naamgeving trouwens.

Mooie inspiratiebron!

Keep it hop... in galop! 

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.