Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Firematch  (gelezen 523 keer)

Offline Firematch

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Een dag niet gebrouwen is een dag niet geleefd
Even voorstellen: Firematch
« Gepost op: 06-10-2019 14:35 u »
Hoi allemaal,

Mijn naam is Christiaan, ben 33 jaar en woonachtig in het rustige Zuid-Beijerland.

In het dagelijks leven ben ik wiskundedocent en ben ik chauffeur/brandwacht bij de lokale vrijwillige brandweer.

Meerdere collega's van mij trotseren zich al aan het zelf brouwen van bier en ik heb die ziekte voorzichtig overgenomen.

Ik ben begonnen met het brouwen van een Brabants blond bier (vloeibaar gehopt moutextract). Deze staan op dit moment lekker koel en ik hoop het eerste flesje over een week of 3 te openen.

Als het bevalt (daar lijkt het nu op) wil ik verder gaan uitbreiden, mogelijk een Easybrew 30 gaan kopen en dit vaker doen. Heb al een hoop interessante recepten gezien online, maar ook zeker op dit forum om eens uit te testen.

Ik hoop hier veel te leren over het brouwen en natuurlijk een plek waar ik al mijn vragen kwijt kan! Hahaha

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Bennemans

• Super lid
  • Bier hier..... dank u wel.
Re: Even voorstellen: Firematch
« Reactie #1 Gepost op: 06-10-2019 15:07 u »
Welkom Chris,
veel brouwvreugde gewenst met de ziekte.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Even voorstellen: Firematch
« Reactie #2 Gepost op: 07-10-2019 08:29 u »
Welkom!

Offline Firematch

• Boven 10 berichten
  • *