VAKlab - nog één plaats vrij

Gestart door EBC, 15-10-2019 15:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EBC

Wie zelf aan de slag zou willen met een brouwerij, of als brouwmeester, of als bierfirma/huurbouwer kan nog 3 interessante sessies bijwonen van VAKlab.

Er is nog één plaats vrij.

3x donderdagavond in Belgisch Limburg van 18:30 tot 21:30. Praten met de brouwmeesters van Jessenhofke, De Dool (Ter Dolen) en Perron Bieren, vraag er maar op los!

https://www.facebook.com/events/2108862922569349/

Meld je aan bij VAKlab, het begint volgende week donderdag 22 oktober al.

Deelname is geheel gratis!

Jacques

Citaat van: EBC op 15-10-2019  15:03 u3x donderdagavond in Belgisch Limburg van 18:30 tot 12:30.

Ik neem aan dat 21:30 uur bedoeld wordt en dat de cijfers zijn omgewisseld...

EBC

Citaat van: Jacques op 15-10-2019  21:53 uIk neem aan dat 21:30 uur bedoeld wordt en dat de cijfers zijn omgewisseld...

Ach ja, natuurlijk, dank voor je opmerkzaamheid. AZERTY is niet zo eenvoudig, nog steeds niet na al die jaren.  ;D

Gratis! Voor wie wil. 3 avonden info direct van brouwmeesters. In de brouwerij met rondleiding en proeverij.

Raar dat niemand reageert ... ? :weetniet:

Het is een door de Vlaamse Overheid gesubsidieerde activiteit, argwaan is niet nodig.

Ben je serieus, of denk je het misschien met twijfel te gaan zijn, of zie je de drie avonden gewoon wel zitten, laat het me weten per pm en ik kan je inschrijven. First come first serve.

tdp

Citaat van: EBC op 16-10-2019  00:30 uAch ja, natuurlijk, dank voor je opmerkzaamheid. AZERTY is niet zo eenvoudig, nog steeds niet na al die jaren.  ;D

Gratis! Voor wie wil. 3 avonden info direct van brouwmeesters. In de brouwerij met rondleiding en proeverij.

Raar dat niemand reageert ... ? :weetniet:

Het is een door de Vlaamse Overheid gesubsidieerde activiteit, argwaan is niet nodig.

Ben je serieus, of denk je het misschien met twijfel te gaan zijn, of zie je de drie avonden gewoon wel zitten, laat het me weten per pm en ik kan je inschrijven. First come first serve.

Zou graag willen Jasper maar het is me net te ver weg!

Ron H

Dinsdag aangemeld en gisteren de bevestiging ontvangen.  :duimop: :duimop:
Ik hoop er veel van op te steken. Ben ontzettend benieuwd.

Ron

EBC


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.