Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Stel je eens voor. Nick is de naam  (gelezen 449 keer)

Offline Noosting

• Junior lid
  • **
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Stel je eens voor. Nick is de naam
« Gepost op: 05-10-2019 18:40 u »
Goedenavond medebierfanaten.

Mijn naam is Nick.
Woonachtig is het mooie Drentse Gasselternijveen.

Ik geniet al een aantal jaren van lekker speciaalbiertjes en begin dit jaar begon het zoals velen te kriebelen om je eigen biertje te maken.

Na het begin met een paar cup a soup pakketten heb ik vorige week een Easybrew 30 plus besteld in de pre order.

Onder tussen ben ik mij aan het inlezen over wat mijn eerste brouwsel met Easybrew zal gaan worden.

Wellicht zitten er amateurbrouwers in de buurt om een keertje mee te kunnen kijken tijdens een brouwdag.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online joenedu

• Super lid
  • Land: nl
  • In hops we trust
Re: Stel je eens voor. Nick is de naam
« Reactie #1 Gepost op: 07-10-2019 15:47 u »
Welkom, altijd leuk om uit te zoeken en te bedenken wat je gaat brouwen! Ik ben benieuwd.
Via de ledenkaart kan je kijken welke leden er in de buurt wonen, altijd handig.
Brouwse!

Tags: