En nog een brouwer erbij: Scott

Gestart door ScottB., 24-09-2019 13:40 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ScottB.

Beste medebrouwers,

Mijn naam is Scott, op dit moment een 22 jarige westlander en ik brouw nu om en nabij 1,5 jaar als hobby. Begonnen met de insteek dit gezamenlijk met mijn broer te doen, kwam hier niks van. Toen besloot ik maar zelf te beginnen en ben niet meer gestopt.
Na begonnen te zijn met 2x een extract te brouwen, zocht ik wat meer input op mijn eigen gebrouwen bier. En zo ambitieus als ik ben stapte ik in de auto naar Almere [Braumarkt] toe en kocht ik lukraak wat spullen en ingrediënten en ben later die week verder begonnen met Biab brouwen, wat mij erg bevalt ;).

Nou heb ik al wat biertje gebrouwen, maar ik merk dat ik tegen een plafond aanloop waar mijn eigen kennis over het brouwen stopt. Ik hoop dus dat ik nog veel van jullie allen kan leren!

Hiernaast ben ik een afgestudeerd Paraveterinair. Praktiseren doe ik niet meer op het moment, doordat ik mijn passie voor de Horeca volg. Op dit moment ben ik een laatste jaars student voor Meewerkend Horeca Ondernemer, die hard aan zijn ondernemersplan werkt.

Ik lees hier en daar door het forum heen, en hoop wat op te steken van jullie kennis die jullie door de jaren hebben opgebouwd!

Ciao :)


Dit is het laatste brouwsel van me geweest, smaakt zeker goed!

tdp

Welkom Scott!

Mooi om te lezen dat je je passie volgt! Succes met brouwen, mooie hobby hè? ;-)

Jur1

Hoi Scott,

Een geweldig mooi strak etiket, chapeau! Ontwerpen heb je onder de knie... bier ontwerpen lijkt me ook een kwestie van fantasie, inbeelding en smaak..welkom,
Jur

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.