Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop: Volledige hobby brouwinstallatie incl accessoires en grondstoffen  (gelezen 755 keer)

Offline GewoonRuud

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Wegens beŽindiging hobby verkoop ik mijn volledige brouwinstallatie. Heeft niets te maken met deze fantastische hobby zelf. Als gevolg van mijn overige verantwoordelijkheden (gezin, werk, huis, etc) kan ik geen tijd meer vrijmaken voor een brouwdag.

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1459943230/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Tambier

• Boven 10 berichten
  • *
  • Is het niet te douwen? Opnieuw brouwen!
Wat jammer, zou je het niet een tijdje weg zetten in de hoop dat je straks wel tijd hebt?

Offline timanrebel

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
@GewoonRuud je linkje gaat naar de inlogpagina van Marktplaats, niet naar de publieke pagina van je advertentie

is dit hem? https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m1459943230-te-koop-volledige-hobby-brouwinstallatie-incl-grondstoffen.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Dat is hem, ik kom overigens wanneer ik ingelogd ben op MP wel op de juiste site uit

Tags: