Bier fust dopje plastic

Gestart door Carlo, 20-09-2019 08:23 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carlo

Ik heb lopen zoeken om naar mijn fusten gevuld te hebben.
Die te kunnen voor zien van een (kapje, deksel,) hoe dat ook mag heten.
Helaas nog niets gevonden.

Iemand een idee?


Carlo

Oscar

Citaat van: Carlo op 20-09-2019  08:23 uIk heb lopen zoeken om naar mijn fusten gevuld te hebben.
Die te kunnen voor zien van een (kapje, deksel,) hoe dat ook mag heten.

Dat zijn caps en kun je kopen bij SBI4beer... (moet je wel een bedrijf zijn) en je koopt ze per doos van 500 stuks. :)

MO

Carlo mocht je er minder nodig hebben dan kunnen we wel wat regelen hoor. Ik heb caps voor shankey en vlakschuif.

Carlo

Citaat van: Oscar op 20-09-2019  20:54 uDat zijn caps en kun je kopen bij SBI4beer... (moet je wel een bedrijf zijn) en je koopt ze per doos van 500 stuks. :)

Dank je Oscar, nee ik heb geen bedrijf helaas.

Carlo

Citaat van: MO op 20-09-2019  22:31 uCarlo mocht je er minder nodig hebben dan kunnen we wel wat regelen hoor. Ik heb caps voor shankey en vlakschuif.

Dat zou tof zijn gaat om Shankey doppen.

petjejans

Hallo, ik ben nieuw hier en zoek ook caps voor mijn fusten. Ik raak er wel eens een kwijt. Weet iemand waar ik die dingen kan bestellen per 50 stuks of zo? Ik heb trouwens s-type koppelingen.

Groeten Patrick

Jacques

Citaat van: petjejans op 16-09-2020  10:49 uHallo, ik ben nieuw hier en zoek ook caps voor mijn fusten. Ik raak er wel eens een kwijt. Weet iemand waar ik die dingen kan bestellen per 50 stuks of zo? Ik heb trouwens s-type koppelingen.

Groeten Patrick

Je kan informeren bij tapclean.nl of candirect.eu

Johan_vL

Idem, zoals Jacques zegt, ik koop ze bij Candirect.

Brouwerij De Stichting


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.