Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Stel je voor! TonnyO  (gelezen 235 keer)

Offline TonnyO

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Stel je voor! TonnyO
« Gepost op: 18-09-2019 19:58 u »
Hallo forumleden/bierbrouwers,

Even voorstellen: Ik ben Tonny en ik woon in Nijkerk.

Een tijdje terug via het werk aangelopen tegen een mooie grote industriŽle koeling die werd afgedankt, maar waar ik wel kansen in zag om deze in te  gaan zetten als klimaatkast. Nu hoeft de wijn en het bier niet meer achter de bank te staan borrelen. Heb al meerdere wijntjes op de fles gezet en een enkele keer een biertje gebrouwen. Vooral de speciaal biertjes trekken mij om eens op te gaan pakken.
Voorlopig nog alleen vergisten, later hopelijk de brouwstap er ook bij.

:degroeten:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Henielma

• Super lid
  • Land: nl
  • Eerste glas eigen bier!
    • Henielma
Re: Stel je voor!!!!!TonnyO
« Reactie #1 Gepost op: 18-09-2019 20:35 u »
Welkom op het forum. Vergisting is de belangrijkste stap naar goed bier. Dus je bent al op de goede weg maar een brouwdag is zeker ook leuk om te doen.

Tags: