Forum Grainfather

Gestart door John, 15-09-2019 13:41 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

Ik heb een tijd geleden gezien dat er (behalve hier) ook een speciaal forum is voor de Grainfather. Ik kan dat nu niet meer vinden...

Iemand tips?

Guppie

Ik zie een forum op de eerste pagina van Google als ik de trefwoorden Grainfather en forum invul.
Tevens kan je op dit forum ook er veel over vinden.

Ik ga niet het linkje plaatsen omdat ik niet weet of het tegen de forumregels is. Maar het is echt makkelijk te vinden.

Jacques

Citaat van: Guppie op 16-09-2019  19:50 uIk ga niet het linkje plaatsen omdat ik niet weet of het tegen de forumregels is. Maar het is echt makkelijk te vinden.

Een verwijzing maken naar een ander forum is geen probleem.
Leden werven voor een ander forum is niet gewenst.

John

Citaat van: Guppie op 16-09-2019  19:50 uIk zie een forum op de eerste pagina van Google als ik de trefwoorden Grainfather en forum invul.

Ik had daar al wel een hoop informatie gevonden geschreven door Grainfather zelf maar geen informatie uitwisseling door gebruikers.... Of zie ik iets over het hoofd?

hansHalberstadt

Op hobbybrouwen zijn ook veel leden met een Grainfather en veel ervaring. Dus niet verkeerd om hier de zaak ook goed te blijven volgen. 

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.