Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Hallo ik ben Brewkeet  (gelezen 319 keer)

Offline brewkeet

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Hallo ik ben Brewkeet
« Gepost op: 15-09-2019 12:50 u »
Hallo allemaal,

Ik ben Brewkeet, vroeger brouwde mijn vader en sinds 1,5 jaar zijn hobby voortgezet. (Waar mijn vader ook weer veel lol en bierplezier van heeft)
Kortom ik ben begonnen met mijn paps oude pannen vaten en hij had nog een tap en Heineken fusten.
Begonnen met blikbrouwen om te kijken hoe het is en sinds begin 2019 een mooie Easybrew 30 gekocht en begonnen met pakket brouwen. Erna recepten van jullie forum en van de vereniging 't Wort Wat. Onlangs er een SS brewtech fermenting bucket bij gekregen die ik wil gebruiken als lager tank.

ik probeer elke 2 weken wat te brouwen en maak eigenlijk alles van blond tot quadrupple tot hele zware stouts.

gr. Brewkeet

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Hallo ik ben Brewkeet
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2019 15:26 u »
Welkom Brewkeet.

Al goed bezig. Je vader zal trots op je zijn.

Tags: