Hallo allemaal,
ik zal mee even voorstellen.
Mijn naam is Jeroen. ben 27 jaar en bier liefhebber.
Ik woon sinds 2 jaar in Gouda.
Ik werk als analytisch chemicus aan mijn laatste jaar van mijn promotie onderzoek.
Ik ben al jaren lid van PINT, BAV (ik verzamel glazen) en ik ben daarnaast lid van de vriendenclub van Klein Duimpje.
Mijn passie voor bier is eigenlijk begonnen door een logeerpartij bij mijn tante. Die dronk in Den Bosch een Verboden Vrucht. Het was voor het eerst dat ik zag dat er andere soorten bier bestaan dan dat gele vocht dat mijn vader altijd dronk.
Nadat ik een paar keer in de Oranjeboom brouwerij, te Breda, achter de tap had gestaan (via een vriend die de vaste barman was) ben ik me steeds meer gaan verdiepen in de wereld van bier. Ik ben van alles gaan proeven en uitproberen
De laatste tijd ben ik erg benieuwd waarom elk bier anders smaakt. Als chemisch onderzoeker vind ik dit erg interessant. Daarom ben ik nu van plan om zelf te gaan brouwen om te kunnen uitproberen welke verandering in een recept hoe zal uitpakken. Via Klein Duimpje ben ik op deze site terecht gekomen en ik denk dat ik hier op dit forum ook veel infromatie kan vergaren, en misschien hier en daar een vraag kan beantwoorden.
Willen jullie nog meer over mij weten, roept u maar