Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen; Sidney  (gelezen 436 keer)

Offline Sid

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen; Sidney
« Gepost op: 29-08-2019 17:58 u »
Goedemiddag iedereen,

Bij deze zal ik mij even voorstellen. Ik ben Sidney, 34 jaar en woon in Zeeland. Ik vind het altijd leuk om zelf dingen te maken, zo ben ik al een tijdje bezig met brood bakken, kaas maken en sinds kort nu dus ook bier brouwen!

Het begon 4 weken geleden met een mini brouw kit. Deze was samengesteld uit geschroot mout, gist en hop en 2 plastic emmers. Hiermee kon ik 8 liter brouwen, dit was erg leuk om te doen en smaakte direct naar meer! Ik besloot dus eens te kijken wat voor mogelijkheden er nog meer waren, want de mogelijkheden met 8 liter en de pan die ik nog had zijn vrij beperkt. Dus even kijken wat er allemaal te koop is, stomtoevallig stond er een mooie aanbieding online. 80 euro korting op een Easybrew 30, enige nadeel; het is nog even wachten voor hij binnenkomt. Maar dat gaat dus mijn brouwuitrusting worden, vergisten ga ik doen in in een 31 liter plastic vergistingsvat.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Brouwerij Mennekes

• Vol lid
  • Land: nl
  • Dommelen kent meer dan Dommelsch
    • Brouwerij Mennekes
Re: Even voorstellen; Sidney
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2019 18:45 u »
Goedemiddag iedereen,

Bij deze zal ik mij even voorstellen. Ik ben Sidney, 34 jaar en woon in Zeeland. Ik vind het altijd leuk om zelf dingen te maken, zo ben ik al een tijdje bezig met brood bakken, kaas maken en sinds kort nu dus ook bier brouwen!

Het begon 4 weken geleden met een mini brouw kit. Deze was samengesteld uit geschroot mout, gist en hop en 2 plastic emmers. Hiermee kon ik 8 liter brouwen, dit was erg leuk om te doen en smaakte direct naar meer! Ik besloot dus eens te kijken wat voor mogelijkheden er nog meer waren, want de mogelijkheden met 8 liter en de pan die ik nog had zijn vrij beperkt. Dus even kijken wat er allemaal te koop is, stomtoevallig stond er een mooie aanbieding online. 80 euro korting op een Easybrew 30, enige nadeel; het is nog even wachten voor hij binnenkomt. Maar dat gaat dus mijn brouwuitrusting worden, vergisten ga ik doen in in een 31 liter plastic vergistingsvat.

Hey Sidney, welkom. Ik ga overmorgen voor het eerst aan de slag met de easybrew en heb ook de easybrew plus besteld. Succes met brouwen.

Offline Davester

• Vol lid
  • Bier van hier smaakt altijd beter
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2019 21:51 u »
Voordeel van wachten is dat je langer ergens naar uit kunt kijken. :groots:

Welkom en veel plezier alvast voor als de easybrew binnen komt :biersmile:

Offline Sid

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 31-08-2019 06:26 u »
Bedankt voor het welkom ^-^

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #4 Gepost op: 31-08-2019 13:44 u »
Van harte welkom en héél veel brouw, gist en bottelplezier en ach, ook veel drinkplezier!!!

Gr. Jeroen

Tags: