Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Ispindel interval blijft waarde 1 krijgen en inlogproblemen op Ubidots  (gelezen 162 keer)

Offline Brouwert

• Senior lid
  • Land: no
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van 2 ISpindels en heb een probleem met de instellingen voor een van die twee.

Het apparaat lukt het niet om verbinding te houden.
Als ik direct met mijn laptop op de ISpindel inlog kan ik bij de instellingen komen.
Na dit weer op te slaan, wordt deze 1x zichtbaar op mijn Ubidots dashbord en daarna volgen er geen updates meer.
Het lukt de ISpindel dus wel om verbinding te maken, maar duikt slechts 1x op.
In de variabelen daar zie ik dat de waarde voor de Interval op 1 staat.
Als ik direct op het inlog met mijn laptop staat er een heel andere waarde: 120 (die ikzelf heb ingesteld).

De andere ISpindel werkt wel naar behoren.

Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Vorige week werkte deze Ispindel nog prima maar na een stroomstoring is deze het WIFI netwerk kwijtgeraakt en houden deze probemen aan.

Ik kan overigens ook niet meer inloggen op de website van Ubidots, volgens mij hebben ze de website aangepast en is de inlogpagine voor Educational niet meer te vinden.
Op https://industrial.ubidots.com/app/dashboards/ kan ik niet met mijn account inloggen (ik neem aan dat dit niet voor de Educational accounts is).
De App op mijn telefoon werkt nog wel prima.

Tags: