Officiele Opening Brouwerij Eanske, zaterdag 7 september

Gestart door Oscar, 18-08-2019 18:09 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar



Het heeft even geduurd voordat de brouwerij compleet was, maar eindelijk is het zover. De Brouwerij is klaar, en daar zijn we trots op. Tijd voor een feestje dus! Op zaterdag 7 september gaan de deuren officieel open !! We presenteren de brouwerij en de nieuwe huisstijl. Om 12.00 uur wordt de brouwerij officieel geopend, en daarna is iedereen vrij om even de brouwerij in te lopen en een kijkje te nemen. Uiteraard hebben we bieren op de tap, dus er kan ook volop geproefd worden, want we hebben 2 bieren gebrouwen speciaal voor de opening. Kom gezellig langs en vier gezellig met ons het feit dat Enschede nu een ambachtelijke brouwerij heeft. 

 :brouwen: :biersmile: :proost:

Adres van de brouwerij is  : Hoge bothofstraat 33, bij de Twentsche foodhal

Vanaf Station Enschede is het slechts 15 minuten lopen.

Albertus


Jacques

Leuk een feestje. Ik moet nog even kijken of ik dan kan.

lier

Heel veel succes met de opening van de brouwerij  :biersmile:

Ik kan er helaas niet bij zijn.

Cheers

BrouwMark

Gefeliciteerd! Het zou zomaar kunnen dat ik dan in de buurt van Enschede ben. Dan kom ik zeker langs...

tdp


Oscar

Citaat van: tdp op 19-08-2019  08:04 uGa er maar vanuit dat ik even kom, Oscar!

 :brouwen: :duimop: top! 8)

Davester

Gefeliciteerd en veel plezier en succes, heb die dag zelf een brouwdag gepland staan dus kan helaas niet ff binnenvallen.

Oscar

Citaat van: Davester op 21-08-2019  09:00 uheb die dag zelf een brouwdag gepland staan dus kan helaas niet ff binnenvallen.

Dat is een kwestie van omplannen natuurlijk... ;) Zo strak is die planning toch niet?  Of heel vroeg beginnen... Kun je in de middag nog ff langs komen... :proost:

Ansius

Gefeliciteerd Oscar.

Ijs en weder dienende ben ik er ook.


Oscar

1e bericht aangepast met adres van de brouwerij   :brouwen: :proost: :proost:

Richard3

Citaat van: Oscar op 18-08-2019  18:09 uVanaf Station Enschede is het slechts 15 minuten lopen.

En terug???  :proost: :proost:

Oscar

Citaat van: Richard3 op 28-08-2019  20:57 uEn terug???  :proost: :proost:

Meestal 2x zo lang... ;D ;D ;D

pincopallino

Jaren geleden kwam ik Oscar tegen bij Jos Groen zijn woning in Haarlem. Er waren bekende leden aanwezig van Hobbybrouwen.nl. Zoals Louis, Cor, Caspar, en nog meer. Er werd geproefd en gepraat over alles wat met bier te maken had. Oscar heeft zijn droom waar gemaakt en ik wens hem alle succes toe.

birdieb

Mooi item op rtvoost.

https://www.rtvoost.nl/pl.aspx?nid=317765
Een jongensboek: Oscar opent eigen stadsbrouwerij in Enschede - #rtvoost

Carlo


Oscar

Citaat van: Carlo op 03-09-2019  13:50 uGaaf zeg, geef nooit je dromen op.

Creëer ze als je de kans krijgt!

Adbrouwt

Citaat van: Oscar op 03-09-2019  23:24 uCreëer ze als je de kans krijgt!
Ik hoop oprecht dat jou droom geen nachtmerrie gaat worden en wens je veel succes met je brouwerij.
 :degroeten:

Brouwerij De Stichting

Zelfs een mislukking is beter als nooit geprobeerd hebben.

hansHalberstadt

Citaat van: Oscar op 03-09-2019  23:24 uCreëer ze als je de kans krijgt!
Dat lijkt me een prima uitgangspunt. Maar zó'n brouwerij is wel een flinke investering die zichzelf moet terugbetalen. dus bij kansen creëren hoort ook een uitgewerkt plan van aanpak hoe je je afzet gaat uitbreiden en zeker gaat stellen om er financieel positief uit te komen in verhouding tot je investering. En in begreep van anderen dat dat wel eens een groot deel van je werk kan omvatten naast het brouwen. Maar ik neem aan dat je daar al goed over hebt nagedacht hoeveel je moet verkopen op rond te komen.   

Oscar


tdp

Afgelopen zaterdag de opening van de brouwerij bezocht. Helaas niet de officiële opening kunnen meemaken (iets met fietsen en regen), maar toch een erg leuke middag gehad.

Een paar fotootjes van de brouwerij:
















Jacques

Ziet er op het eerste oog goed uit.

Ook voldoende vergistingstanks, iets waaraan het nogal eens schort. Afgelopen zaterdag was ik bij een andere nieuwe brouwerij en daar waren maar 3 vergistingstanks. Dat is echt veel te weinig.

Oscar


Oscar

Citaat van: Jacques op 09-09-2019  20:42 uZiet er op het eerste oog goed uit.

Ook voldoende vergistingstanks,

Natuurlijk. 3 is inderdaad veel te weinig. Mijn brouwerij staat vol. Moet er uitgebreid worden, dan moeten we verhuizen... ;)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.