Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even Voorstellen - Rob  (gelezen 414 keer)

Offline Lucidix

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: be
  • Lucid Brewers
Even Voorstellen - Rob
« Gepost op: 16-08-2019 23:09 u »
Hallo brouwers,

Ik ben Rob, 27 jaar uit de Kempen in BelgiŽ. Ik ben sinds eind vorig jaar ook het brouwersleven ingestapt na al enkele jaren bierliefhebben te zijn. een ex collega van me brouwde al enkele jaren met zijn vrienden, hij heeft me uiteindelijk ook warmgemaakt voor deze geweldige hobby. Voorlopig heb ik 3 brouwsels gemaakt: A uit blik, een 2de met een moutpakket en het 3de uit een van de bewezen recepten op dit forum. Ik brouw meestal 20 liter en doe dit gewoon in de keuken op het fornuis. vergisten doe ik momenteel in een startkit van Brewferm, ik ben ook een vergistingskast aan het maken uit een oude kleine koelkast.

Ik hoop nog vele brouwsels te kunnen brouwen en mijn kennis en technieken verder te verdiepen!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Even Voorstellen - Rob
« Reactie #1 Gepost op: 16-08-2019 23:47 u »
Welkom Rob.

Goed dat je een vergistingskast maakt. Dat zorgt voor betere bieren.

Tags: