Even voorstellen: Robin vanuit Aruba

Gestart door De 1 na laatste, 13-08-2019 17:47 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De 1 na laatste

Bon dia!

Na een aantal jaren veel te hebben gelezen op dit forum, zal ik mijzelf toch maar eens voorstellen.

Mijn vader is al een jaar of 20 geleden begonnen met brouwen maar moest vanwege zijn gezondheid in 2016 even wat rustiger aan doen. Om ervoor te zorgen dat hij toch nog kon brouwen ben ik hem gaan helpen. Zo kon ik het zware werk doen en hij nog steeds brouwen.
Een paar weken later was hij op vakantie en stond ik met zijn spullen te brouwen  ;D het virus blijkt besmettelijk te zijn

Twee maanden geleden ben ik naar Aruba verhuisd en moest ik voor vertrek op zoek naar een andere brouwset aangezien mijn vader zelf het brouwen weer op heeft gepakt.

De brouwset is inmiddels uitgepakt, al het papierwerk voor het invoeren en verschepen van ingrediĆ«nten uit de VS is ook rond, en zelfs de eerste bestelling is gedaan bij Morebeer.com  ;D
Eind deze week moet het binnen zijn en kan ik mijn eerste Arubaanse bier gaan brouwen!

Cheers Robin

tdp

Robin,

welkom op het forum! Zoals je al gemerkt hebt, is er heel veel informatie te vinden binnen dit forum, en staat vragen natuurlijk vrij!

Succes met brouwen, ben erg benieuwd naar de voortgang!

Jacques

Succes met je brouwsels op Aruba.

Morebeer is een goede leverancier. In 2015 heb ik ze bezocht in Concord, CA. Het was grappig te zien dat mijn gegevens in hun systeem zaten toen ik ging afrekenen.  :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.