Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht fusten 10 L  (gelezen 411 keer)

Offline HJvK[nl]

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
Gezocht fusten 10 L
« Gepost op: 13-08-2019 09:57 u »
Beste medebrouwers,

Na een oneindige zoektocht naar 9,45 L Soda Kegs besloten om dit even uit mijn hoofd te zetten (blijft voorkeur voor de toekomst) en nu te kijken of iemand wellicht 10L fusten over heeft? Voorkeur gaat uit naar fusten met Heineken (dat is volgens mij Sankey?) koppeling aangezien ik hier al één van heb liggen.

Ik ben op zoek naar 1 a 2 stuks om mee te starten, het liefst i.c.m. snelle hands-on instructie hoe te openen bij afhaal  :brouwen:

Wie o wie ziet kans mij een stapje verder te helpen?  :biersmile:
Stuur me even een berichtje!

Groeten,

Harm-Jan  :degroeten:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline sunlight

• Senior lid
  • Misschien wort het nog eens bier.
    • ut smouske
Re: Gezocht fusten 10 L
« Reactie #1 Gepost op: 13-08-2019 11:01 u »
Kijk even in de buurt naar een drankhandel. Daar kun je ze tegen statiegeld lenen.

Offline HJvK[nl]

• Junior lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 13-08-2019 19:54 u »
Iemand een goed adresje binnen een uurtje van Zwolle?

Offline HJvK[nl]

• Junior lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 15-08-2019 13:26 u »
Topic mag dicht; heb mijn leverancier gevonden :)

Nog wel wat moeite om met een hamer en steenbeitel open te krijgen en nog zoekende naar ideale inzet; de balans tussen forceren en gecontroleerd open tikken... maar daar vinden we vast een oplossing voor, evt in een ander topic.

Tags: