Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Mannenpap Fruitcake  (gelezen 2228 keer)

Offline nevermind

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Hmmmm
Mannenpap Fruitcake
« Gepost op: 12-08-2019 21:49 u »
Voor een bedrijfsfeestje is me gevraagd een bier te brouwen en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Het verzoek is gedaan om een IPA te maken en als uitgangspunt is de Mannenpap Fruitcake genomen. Erg leuk (en lekker), maar ik heb echt geen idee wat voor mouten en hoppen hier in zijn gebruikt....
Wie o wie heeft deze gedronken en kan de smaken thuis brengen en terug brengen naar een hop- (en mout-)stort?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Niels B.

• Super lid
Re: Mannenpap Fruitcake
« Reactie #1 Gepost op: 12-08-2019 22:11 u »
Ik zou brouwerij Mannenpap vragen.

Enne, tenzij het feestje bij jou thuis is mag je zonder accijns te betalen geen bier brouwen voor het feest!  >:D

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: Mannenpap Fruitcake
« Reactie #2 Gepost op: 12-08-2019 22:17 u »
Ik zou brouwerij Mannenpap vragen.

Ik ook, maar als je dat bier daar wilt serveren koop dan bij hun gewoon een fust of doos, want het gehele recept geven ze je toch niet... ;)

Enne, tenzij het feestje bij jou thuis is mag je zonder accijns te betalen geen bier brouwen voor het feest!  >:D

Iets met slapende honden en geen controlerende instanties.... >:D >:D >:D

Tags: