Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: BONK 2019  (gelezen 1006 keer)

Offline Corporael en Zn.

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • En Corps!
BONK 2019
« Gepost op: 10-08-2019 11:52 u »
Beste mensen, ik had inmiddels de aankondiging verwacht van de BONK 2019. Ik kan op dit forum en daarbuiten helaas niets vinden. Mijn vraag is dus, komt er nog een aankondiging of zie ik iets over het hoofd? Ben benieuwd. Bedankt, Arnoud

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Albertus

• De Roode Toren
  • Super lid
  • Bibo Ergo Sum
    • Brouwerij Onder de Boompjes
Re: BONK 2019
« Reactie #1 Gepost op: 11-08-2019 09:11 u »
Als ik het goed heb begrepen ziet De Roode Toren dit jaar geen mogelijkheid om het BONK weer te organiseren.

Bert

Offline Corporael en Zn.

• Boven 10 berichten
  • *
  • En Corps!
Re: BONK 2019
« Reactie #2 Gepost op: 11-08-2019 17:58 u »
Jammer, vond het vorig jaar een goede combi met het Bockbierfestival. Drinken we onze inzending van deze keer zelf op. Succes voor volgend jaar!

Tags: