Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht Grainfather Conical Fermentor Temperatuur Controller (mag ook defect)  (gelezen 1241 keer)

Offline Rinus

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ik zoek een Grainfather fermentor temperatuur controller, deze mag ook defect zijn.

deze dus: https://www.braumarkt.com/grainfather-conical-temperature-controller

Heeft iemand nog iets 'liggen'?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Korteweg

• Junior lid
  • **
Wat moet je nou met een defecte controller? 🤷🏼‍♂️

Mocht je er geen een vinden en van je fermenter af willen hoor ik het graag

Offline Rinus

• Senior lid
Wat moet je nou met een defecte controller? 🤷🏼‍♂️

Mocht je er geen een vinden en van je fermenter af willen hoor ik het graag

Omdat ik wil proberen WiFi toe te voegen of via CraftbeerPi de Grainfather te besturen, gewoon omdat het kan en dan via internet te loggen. Ook een interface met de Inkbird behoort tot de mogelijkheden...
Een behuizing, pogo pinnen en eventueel een werkend display is dan minimaal wat ik nodig heb.

Mijn Grainfathers zijn niet te koop hoor, die werken 100% full continue, mijn controllers zijn dus ook niet defect.

Offline Korteweg

• Junior lid
  • **
Dat verklaart een hoop, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Maak je toevallig ook gebruik van de glycol chiller?

Gr Marco

Offline Rinus

• Senior lid
Dat verklaart een hoop, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Maak je toevallig ook gebruik van de glycol chiller?

Gr Marco
Nee die gebruik ik niet, veel te duur. Ik gebruik gewoon een koeler met een 5 L vat met water.

Tags: