Nieuwe klimaatkast en vergistingstank

Gestart door Mouwe Stream, 07-08-2019 19:11 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mouwe Stream

Onze nieuwe klimaatkast en vergistingstank.


tdp


Sander00

Ziet er goed uit.
Ik neem aan dat jullie de CCT pas vullen wanneer deze in de klimaatkast staat? Of hebben jullie hier iets slims op bedacht?
Wellicht dat mij dit nog inspiratie kan geven voor mijn opstelling.  8)

broeder

Citaat van: tdp op 08-08-2019  07:41 uGaaf, enigszins jaloers ;-)
Enigszins?  Ik ben superjaloers
Groet, broeder Willem

Mouwe Stream

Citaat van: Sander00 op 08-08-2019  08:11 uZiet er goed uit.
Ik neem aan dat jullie de CCT pas vullen wanneer deze in de klimaatkast staat? Of hebben jullie hier iets slims op bedacht?
Wellicht dat mij dit nog inspiratie kan geven voor mijn opstelling.  8)

Dat was inderdaad een dingetje... ;D
Iets slims hebben we nog niet bedacht, wel minstens een uur tijdens de brouwdag over gefilosofeerd... kraanbaan, extra leiding, schuiflade in klimaatkast... :)
Uiteindelijk kwamen we tot de slotconclusie dat de klimaatkast in zijn geheel ook in de brouwruimte past, waarbij we dan met de slang vanaf de koeler gelijk zouden kunnen vullen, maar dit is dan voor een volgende brouwdag.
Voor deze keer hebben we met twee personen de gevulde vergistingstank in de klimaatkast getild  :biersmile:

Sander00

Citaat van: Mouwe Stream op 08-08-2019  17:52 uDat was inderdaad een dingetje... ;D
Iets slims hebben we nog niet bedacht, wel minstens een uur tijdens de brouwdag over gefilosofeerd... kraanbaan, extra leiding, schuiflade in klimaatkast... :)
Uiteindelijk kwamen we tot de slotconclusie dat de klimaatkast in zijn geheel ook in de brouwruimte past, waarbij we dan met de slang vanaf de koeler gelijk zouden kunnen vullen, maar dit is dan voor een volgende brouwdag.
Voor deze keer hebben we met twee personen de gevulde vergistingstank in de klimaatkast getild  :biersmile:

Mag de pret niet drukken in ieder geval.  ;D Succes!!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.