Spelregels peilingen

Gestart door Jacques, 11-03-2004 23:49 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Peilingen (ook wel polls genoemd) mogen uitsluitend in dit gedeelte van het forum worden gepaatst. Indien een peiling op een andere plaats gestart wordt zal deze verplaatst worden naar dit gedeelte van het forum.

Alle leden hebben de mogelijkheid een peilingl te starten.

Een peiling kan worden aangepast of verwijderd door de beheerders van het forum of door de degene die de peiling geplaatst heeft.

Op een peiling kan worden gereageerd. Nieuwe onderwerpen die geen betrekking hebben op de uikomst van een peilingl dienen gestart te worden op de daarvoor bestemde gedeelten van het forum.

Respecteer de mening van een ander.


:degroeten: Jacques


Adrianus Tripel

Jacques,

Als je je stem hebt uitgebracht en door de berichten van mening bent veranderd, of per ongeluk het verkeerde item hebt aangeklikt kan je niet meer terug. Is dat zo of doe ik iets verkeerd? :-[

Groeten
Ad

Edwin

Hoi Ad :proost:

Degene die de peiling aanmaakt kan bij het opstellen van de peiling aangeven of stemmers hun keuze kunnen aanpassen. Het is dus afhankelijk van de opsteller van de peiling of je een stem kunt wijzigen ja of nee.

Edwin

Adrie

Beste Ad,

Degene die een peiling start, kan aangeven of een stem veranderd mag worden of niet. Is dat aangegeven, dan zie je naast de uitslag van de peiling een item "Verwijder stem" staan. Klik je hier op, dan wordt je stem verwijderd en kun je opnieuw stemmen.

Ronnie

Waar vind ik de "stoel" om een poll te doen?
Ik wil zoiets maken met een 5 tal vragen waar naast elke vraag van die telstroken komen, als bij die trappist peiling.
Enkele vragen moeten ook kunnen beantwoord met ja OF nee, niet alle 2 dus.
Ronnie.

Jacques

Daarvoor zul je afzonderljke polls moeten starten.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.