Yalian HD901 Temperatuur controller

Gestart door JAVAL, 28-07-2019 16:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JAVAL

Hallo brouwers, ik heb vorige week mijn in China gekochte Yalian HD901 temperatuur controller ontvangen. Er zat een complete technische beschrijving bij in het Chinees en een A4 tje dat ongeveer een kwart van de Chinese tekst in het Engels bevatte. Daarin ontbrak bv. de instelling bij gebruik van een PT100 sensor. De verkoper weigert een complete Engelse vertaling te leveren. Heeft een van jullie misschien een complete Engelse vertaling?

Nick H.

Citaat van: JAVAL op 28-07-2019  16:53 uHallo brouwers, ik heb vorige week mijn in China gekochte Yalian HD901 temperatuur controller ontvangen. Er zat een complete technische beschrijving bij in het Chinees en een A4 tje dat ongeveer een kwart van de Chinese tekst in het Engels bevatte. Daarin ontbrak bv. de instelling bij gebruik van een PT100 sensor. De verkoper weigert een complete Engelse vertaling te leveren. Heeft een van jullie misschien een complete Engelse vertaling?

Ik heb een leven lang in process control gezeten. Die PID regelaars lijken heel er veel op elkaar. Kijk eens of je met een manual van een andere leverancier wat kunt.

https://www.mechtric.com.au/wp-content/uploads/2018/11/DTB_Manual.pdf

 :degroeten:

JAVAL

Hoi Nick, mijn controller lijkt precies op die in het document achter de link, alle specs zijn hetzelfde m.u.v. de RS communicatie. Ik ga hiermee aan de slag, hartelijk bedankt!
Groet, Jaap

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.