Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Yalian HD901 Temperatuur controller  (gelezen 424 keer)

Offline JAVAL

• Amateur Bierbrouwersgilde Geertruydenberg
  • Senior lid
  • Land: nl
  • Melk smaakt beter uit een bierglas!
Yalian HD901 Temperatuur controller
« Gepost op: 28-07-2019 16:53 u »
Hallo brouwers, ik heb vorige week mijn in China gekochte Yalian HD901 temperatuur controller ontvangen. Er zat een complete technische beschrijving bij in het Chinees en een A4 tje dat ongeveer een kwart van de Chinese tekst in het Engels bevatte. Daarin ontbrak bv. de instelling bij gebruik van een PT100 sensor. De verkoper weigert een complete Engelse vertaling te leveren. Heeft een van jullie misschien een complete Engelse vertaling?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Nick H.

• Vol lid
  • Mijn favoriet? Dat is telkens mijn volgende bier!
Re: Yalian HD901 Temperatuur controller
« Reactie #1 Gepost op: 28-07-2019 19:34 u »
Hallo brouwers, ik heb vorige week mijn in China gekochte Yalian HD901 temperatuur controller ontvangen. Er zat een complete technische beschrijving bij in het Chinees en een A4 tje dat ongeveer een kwart van de Chinese tekst in het Engels bevatte. Daarin ontbrak bv. de instelling bij gebruik van een PT100 sensor. De verkoper weigert een complete Engelse vertaling te leveren. Heeft een van jullie misschien een complete Engelse vertaling?

Ik heb een leven lang in process control gezeten. Die PID regelaars lijken heel er veel op elkaar. Kijk eens of je met een manual van een andere leverancier wat kunt.

https://www.mechtric.com.au/wp-content/uploads/2018/11/DTB_Manual.pdf

:degroeten:

Offline JAVAL

• Amateur Bierbrouwersgilde Geertruydenberg
  • Senior lid
  • Melk smaakt beter uit een bierglas!
Re: Yalian HD901 Temperatuur controller
« Reactie #2 Gepost op: 28-07-2019 22:04 u »
Hoi Nick, mijn controller lijkt precies op die in het document achter de link, alle specs zijn hetzelfde m.u.v. de RS communicatie. Ik ga hiermee aan de slag, hartelijk bedankt!
Groet, Jaap

Tags: