Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Smackpack warm geworden  (gelezen 649 keer)

Offline Sjoerd

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Smackpack warm geworden
« Gepost op: 25-07-2019 14:24 u »
Vanmiddag is mijn bestelling van Broumarkt binnengekomen. Het Smackpack 1762 van Weayst was behoorlijk warm. Bezorger had de doos in de zon gezet. Heb hem nu in de koelkast gelegd en ga na mijn vakantie over 3 weken brouwen. Ga ik daar last van krijgen of zal de schade meevallen? Gr Sjoerd

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
Re: Smackpack warm geworden
« Reactie #1 Gepost op: 25-07-2019 14:27 u »
Ga ik daar last van krijgen of zal de schade meevallen? Gr Sjoerd

Ik denk dat jij er geen last van zult hebben en je gist ook niet... ;)  Gist is zeer temperatuurbestendig, zolang het niet lang boven de 40C is geweest overleeft de gist wel... :brouwen:

Offline Sjoerd

• Senior lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #2 Gepost op: 25-07-2019 16:26 u »
Mooi, dank!

Offline Serge VL

• Super lid
  • Land: be
« Reactie #3 Gepost op: 26-07-2019 10:16 u »
Ik denk dat jij er geen last van zult hebben en je gist ook niet... ;)  Gist is zeer temperatuurbestendig, zolang het niet lang boven de 40C is geweest overleeft de gist wel... :brouwen:
Hoe warm was het gisteren weer in de schaduw? 41.2C toch  :nut:

Als je er een starter van maakt ga je geen problemen mee hebben, zo gebruiken zonder starter zou ik niet meer doen!

Tags: