Easybrew 30 PLUS - levering

Gestart door Brouwerij Mennekes, 23-07-2019 11:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

iLikePizzas

Zijn er nog andere mensen die voor eind september hebben besteld en de Brewster Beacon wel al hebben gehad?

SVB

Citaat van: Enos op 23-11-2019  19:50 uJa diep droevig dat ze via het forum communiceren.
Maar daar heb ik mij hier al eerder over uitgelaten en men vond het toen niet normaal dat ik dat melde.

Wat is er veranderd?  :bokser: :bokser:

Zoals ook al eerder aangegeven: ze hebben gemaild.... dat jij die niet hebt gehad is wat anders, maar ze communiceren niet enkel via het forum, of in elk geval niet in alle gevallen. Dat is waar je toen op gewezen werd, je aanname klopt niet.

Ik had mijn order al lang gecanceld... is ook gewoon een optie he voor jullie.

Marco Aal

Hallo,

Sinds vorige week heb ik de Beacon binnen midden juni pre order begin okt voor de beacon keuze gegaan
gisteren voor het eerst bij V/D kooy in Jubbega geweest wat een gezellige (snoep)winkel ga ik zeker vaker heen

Gr Marco

Eddiek87

Citaat van: Brouwerij Mennekes op 23-11-2019  19:54 uOp het moment dat de vertraging bekend was hebben alle pre-orderaars een mail gehad met deze keuze opties. Braumarkt is volgens mij niet verplicht om hier te antwoorden op het forum. Wat is er dan in godsnaam droevig aan om hier te antwoorden? Droevig is hier gaan zitten janken op deze manier denk ik dan.

Nou dat hebben ze dus niet. Ik ben zo pre order klant en niks mail. Als je er dan achter aan gaat vinden ze het heel normaal dat je niets hebt gekregen. Dus wat je zegt klopt niet.

sjreggel

Citaat van: Eddiek87 op 24-11-2019  16:50 uNou dat hebben ze dus niet. Ik ben zo pre order klant en niks mail. Als je er dan achter aan gaat vinden ze het heel normaal dat je niets hebt gekregen. Dus wat je zegt klopt niet.

Helemaal mee eens, ik heb ook geen verdere communicatie ontvangen, dan deze op het forum. Ik heb gewacht met bestellen van de easybrew toen hij begin october op hun site was aangeduid als "op voorraad", omdat ik geen zin had om weken lang te wachten.
De afgelopen 4 weken elke vrijdag gebeld voor een status up-date, 3x te horen gekregen dat ze binnen 1-2 dagen bij hun geleverd werden en dat die van mij daar bij zat. Afgelopen vrijdag kreeg ik te horen dat ze die week een levering van een dertig-tal brewsters binnen hadden gekregen en dat deze al op was... die van mij zat er dus niet bij  >:(

Maar geen nood, ik werd die dag nog teruggebeld hoe het nu exact zat met de levering van mijn ketel...... maar waarschijnlijk is mijn telefoon stuk   ???

SVB

De oplossing (en het signaal naar de winkel) is o zo simpel...  :weetniet:

Enos

Citaat van: SVB op 24-11-2019  18:35 uDe oplossing (en het signaal naar de winkel) is o zo simpel...  :weetniet:
was het maar zo simpel heb 2 mails gestuurd vorige week en deze week .
En wat denk je.
Precies GEEN enkele reactie.

Hoezo de oplossing is simpel

Guppie

Citaat van: Enos op 24-11-2019  20:42 uwas het maar zo simpel heb 2 mails gestuurd vorige week en deze week .
En wat denk je.
Precies GEEN enkele reactie.

Hoezo de oplossing is simpel

Nee, het is niet simpel, nu heb ik gelukkig geen Easybrew 30 in bestelling staan, maar wel al maanden kegs in bestelling gehad, ze reageren gewoon niet.

iLikePizzas

Citaat van: sjreggel op 24-11-2019  17:24 uHelemaal mee eens, ik heb ook geen verdere communicatie ontvangen, dan deze op het forum. Ik heb gewacht met bestellen van de easybrew toen hij begin october op hun site was aangeduid als "op voorraad", omdat ik geen zin had om weken lang te wachten.
De afgelopen 4 weken elke vrijdag gebeld voor een status up-date, 3x te horen gekregen dat ze binnen 1-2 dagen bij hun geleverd werden en dat die van mij daar bij zat. Afgelopen vrijdag kreeg ik te horen dat ze die week een levering van een dertig-tal brewsters binnen hadden gekregen en dat deze al op was... die van mij zat er dus niet bij  >:(

Maar geen nood, ik werd die dag nog teruggebeld hoe het nu exact zat met de levering van mijn ketel... maar waarschijnlijk is mijn telefoon stuk   ???
Precies dat, te belachelijk voor woorden dit!

Brouwerij Mennekes

Ik las dat Brouwland ook niet kan voldoen aan de vraag. Het is dus met name de fabrikant die er een bende van maakt en de vraag niet aan kan. Ik kan me zo voorstellen dat Braumarkt en Brouwland dan ook continu anders horen vanuit de fabrikant.

Het lijkt mij dat er honderden van die dingen besteld zijn en vanaf juni is er al communicatie over de vertraging. Continu met nieuwe info en ook verwachte deadlines. Volgens mij staat deze nu ook op december.

Het lijkt mij dan ook heel simpel. Wacht op je bestelling of annuleer de boel. Tussentijds bellen, mailen, zeikberichten hier neerzetten heeft geen enkele zin. Braumarkt en Brouwland zullen ook geen verdere info hebben over leveringen en hadden dit liever ook anders gezien neem ik aan. Maar al die berichten van de ongeduldigen zorgen voor alleen maar meer werk en vertraging in communicatie voor anderen lijkt mij. Ik begrijp de frustratie maar wachten of cancellen lijkt mij dan het meest logisch.

Noosting

Citaat van: Brouwerij Mennekes op 25-11-2019  07:28 uIk las dat Brouwland ook niet kan voldoen aan de vraag. Het is dus met name de fabrikant die er een bende van maakt en de vraag niet aan kan. Ik kan me zo voorstellen dat Braumarkt en Brouwland dan ook continu anders horen vanuit de fabrikant.

Het lijkt mij dat er honderden van die dingen besteld zijn en vanaf juni is er al communicatie over de vertraging. Continu met nieuwe info en ook verwachte deadlines. Volgens mij staat deze nu ook op december.

Het lijkt mij dan ook heel simpel. Wacht op je bestelling of annuleer de boel. Tussentijds bellen, mailen, zeikberichten hier neerzetten heeft geen enkele zin. Braumarkt en Brouwland zullen ook geen verdere info hebben over leveringen en hadden dit liever ook anders gezien neem ik aan. Maar al die berichten van de ongeduldigen zorgen voor alleen maar meer werk en vertraging in communicatie voor anderen lijkt mij. Ik begrijp de frustratie maar wachten of cancellen lijkt mij dan het meest logisch.
Ik heb vorige week de Easybrew geannuleerd en heb Brouwmarkt gebeld voor de Brew Monk die vertelde 23-11 als leverdatum,  toen zag ik bij Brewstore de Brew Monk met een spiraalkoeler. Opgebeld en men gaf aan dat 23-11 de verwachte leverdatum  was.  19e besteld en zaterdag keurig in huis.

Ik was verbaasd, gezien het inderdaad uit dezelfde fabriek komt.

sjreggel

Citaat van: Noosting op 25-11-2019  12:08 uIk heb vorige week de Easybrew geannuleerd en heb Brouwmarkt gebeld voor de Brew Monk die vertelde 23-11 als leverdatum,  toen zag ik bij Brewstore de Brew Monk met een spiraalkoeler. Opgebeld en men gaf aan dat 23-11 de verwachte leverdatum  was.  19e besteld en zaterdag keurig in huis.

Ik was verbaasd, gezien het inderdaad uit dezelfde fabriek komt.

Ik heb gisteren hetzelfde gedaan, Brouwstore.nl had ze op de website voorradig. Voor de zekerheid Brouwstore nog maar even opgebeld alwaar ze de magazijn voorraad voor me hebben gecontroleerd.
Vandaag mijn Brew Monk met gratis koeler binnen gekregen.  :biersmile: :proost: :groots: ^-^ ;D :)

Voorlopig even geen Braumarkt meer....  :-X.

hopjesvla

Daar alle topics een beetje lang worden even een korte vraag: kan ik nu concluderen dat de Brew Monk 2020 model hetzelfde is als de Easybrew 30 plus? En feitelijk ook hetzelfde als de Brewster Beacon (behalve dat deze maar 2 jaar garantie heeft t.o.v. 3 jaar van de Brew Monk/Easybrew)? Ik zie inmiddels door de automaten het bos niet meer...

Edit: ah nee zie ineens dat de Easybrew een apart peilglas heeft t.o.v. het geïntegreerde van de Brew Monk. Dat laatste lijkt me handiger

Enos

Ha Ha
Volgende week de 3e week van december, ik kan bijna niet meer wachten.
We zullen zien vanaf volgende week.
Dit is wat  Braumarkt vermelde .

• Levering in december + gratis isolatiemantel + Braumarkt cadeaubon van € 20,-.
We hebben een bevestigde datum voor de levering van de nieuwe Easybrew-30 Plus in de 3e week van december.


 :groots: :groots: :proost:

gerko

Ook ik ben heel erg benieuwd want we zitten nu in die 3e week van december. Ik snap best dat er leveringsproblemen zijn, vooral als er veel bestellingen gedaan zijn.

Ik heb geopteerd voor Levering in december + gratis isolatiemantel + Braumarkt cadeaubon van €20,-
De cadeaubon heb ik reeds ontvangen (code per mail).

Overigens heb ik helemaal geen haast omdat ik de komende weken sowieso geen tijd heb om te starten met brouwen maar een beetje meer communicatie vanuit Braumarkt zou wel prettig zijn en een hoop onvrede hier op het forum mogelijk wegnemen.

Op de pagina in deze link zie ik in ieder geval geen update over een aangepaste levering.
https://www.braumarkt.com/easybrew-30-plus-levering

Maarten84

Dit is de mail van paar dagen terug


Hierbij ontvangt u onze update betreffende de Easybrew 30 plus.

 

Er is weer een update met betrekking tot de levering van de Easybrew-30 Plus. De fabrikant is inmiddels klaar met produceren van de eerste batch en deze gaan komende week verscheept worden. Dit is goed nieuws, ware het niet dat we tegen de Decembermaand aanlopen. De drukste tijd van het jaar voor het verschepen van goederen naar Europa. We verwachten dan ook dat de Easybrew niet eerder geleverd zal worden dan eind december. En moeten er helaas toch haast van uit gaan dat dit begin januari kan worden. Dit geldt voor de originele versie alsook de aangepaste variant welke deze maand zou komen.

 

Als Braumarkt gaan we hier zogezegd met de billen bloot. Natuurlijk is het nooit onze wens geweest om een vertraging op te lopen en zijn onze klanten, net als ons, daar de dupe van geworden. We hebben continu uitstel vanuit de fabrikant gekregen en hebben niets anders kunnen doen dan blijven aandringen op alsnog tijdig leveren. Met ons alternatief van de Brewster Beacon hebben we ⅔ van onze klanten een goed alternatief weten te bieden. Totdat ook de leverancier van de Brewster Beacon met een te kort kwam.

 

Naast wederom onze welgemeende excuses kunnen we niets anders dan met een zo goed mogelijk alternatief komen. Onze mogelijkheden zijn echter beperkt en we geven daarom nog steeds de keuze om te annuleren, of te wachten en gebruik te maken van het eerdere aanbod van een gratis isolatiemantel + Braumarkt cadeaubon van € 20,-. Om het wachten nog enigszins aangenamer te maken versturen we je graag een gratis Arsegan Moutpakket mee zodra we je Easybrew verzenden

 

Een 3e optie is een upgrade naar een moderner en professionelere brouwketel. Echter is het prijsverschil hier € 476,- We hebben het hier over de Grainfather 30L inclusief de nieuwe Bluetooth Control box. Omdat wij niet van iedere klant verwachten dat er zomaar € 476,- kan worden bijgelegd willen we hier in tegemoet komen door het verschil hiervan te delen. € 238,- voor ons, en € 238,- voor u. Dan betaald u uiteindelijk dus € 319,-  + € 238,- = € 557,- voor een luxe Grainfather ter waarde van € 795,-

 

Hopelijk begrijpt u dat we er alles aan doen om alsnog een zo goed mogelijk alternatief te bieden, en al onze klanten zo snel mogelijk aan het brouwen krijgen met een mooie elektrische brouwketel.


Scorpionrose

Citaat van: Maarten84 op 18-12-2019  05:50 uDit is de mail van paar dagen terug


Hierbij ontvangt u onze update betreffende de Easybrew 30 plus.

 

Er is weer een update met betrekking tot de levering van de Easybrew-30 Plus. De fabrikant is inmiddels klaar met produceren van de eerste batch en deze gaan komende week verscheept worden. Dit is goed nieuws, ware het niet dat we tegen de Decembermaand aanlopen. De drukste tijd van het jaar voor het verschepen van goederen naar Europa. We verwachten dan ook dat de Easybrew niet eerder geleverd zal worden dan eind december. En moeten er helaas toch haast van uit gaan dat dit begin januari kan worden. Dit geldt voor de originele versie alsook de aangepaste variant welke deze maand zou komen.

 

Als Braumarkt gaan we hier zogezegd met de billen bloot. Natuurlijk is het nooit onze wens geweest om een vertraging op te lopen en zijn onze klanten, net als ons, daar de dupe van geworden. We hebben continu uitstel vanuit de fabrikant gekregen en hebben niets anders kunnen doen dan blijven aandringen op alsnog tijdig leveren. Met ons alternatief van de Brewster Beacon hebben we ⅔ van onze klanten een goed alternatief weten te bieden. Totdat ook de leverancier van de Brewster Beacon met een te kort kwam.

 

Naast wederom onze welgemeende excuses kunnen we niets anders dan met een zo goed mogelijk alternatief komen. Onze mogelijkheden zijn echter beperkt en we geven daarom nog steeds de keuze om te annuleren, of te wachten en gebruik te maken van het eerdere aanbod van een gratis isolatiemantel + Braumarkt cadeaubon van € 20,-. Om het wachten nog enigszins aangenamer te maken versturen we je graag een gratis Arsegan Moutpakket mee zodra we je Easybrew verzenden

 

Een 3e optie is een upgrade naar een moderner en professionelere brouwketel. Echter is het prijsverschil hier € 476,- We hebben het hier over de Grainfather 30L inclusief de nieuwe Bluetooth Control box. Omdat wij niet van iedere klant verwachten dat er zomaar € 476,- kan worden bijgelegd willen we hier in tegemoet komen door het verschil hiervan te delen. € 238,- voor ons, en € 238,- voor u. Dan betaald u uiteindelijk dus € 319,-  + € 238,- = € 557,- voor een luxe Grainfather ter waarde van € 795,-

 

Hopelijk begrijpt u dat we er alles aan doen om alsnog een zo goed mogelijk alternatief te bieden, en al onze klanten zo snel mogelijk aan het brouwen krijgen met een mooie elektrische brouwketel.

Lijkt mij een mooie aanbieding van Braumarkt. Ze doen in ieder geval hun best om een oplossing te vinden voor iets waar ze zelf niet schuldig aan zijn.

gerko

Interessant aanbod, alleen heb ik die mail niet van ze ontvangen en die klacht lees ik hier dus meer in het forum.

Staat er een linkje in die mail naar een formulier om je opties in te voeren?

Verder heb ik de vraag, is die grainfather de moeite waard tov de easybrew? De 238 extra wil ik namelijk wel overwegen.

Enos

Citaat van: gerko op 18-12-2019  12:00 uInteressant aanbod, alleen heb ik die mail niet van ze ontvangen en die klacht lees ik hier dus meer in het forum.

Precies, die mail heb ik ook niet ontvangen. Heb een maand terug 2 e-mails gestuurd met de vraag van hoe staat het er voor, maar zoals bij velen GEEN reactie.

En nu lees ik dit op het forum, dan denk ik weer  wat voor zooitje is het daar.
Als ze nu eens gewoon iedereen die op de lijst staat voor een levering ff een mail doen heb je minder ergernis.

Het komt nu niet meer aan op die paar weken

En dan willen ze er nog wel gratis Arsegan  brouwpakket bij doen, kijk is op de site wat blijkt bijna nagenoeg NIETS OP VOORRAAD.
Moeten we daar weer maanden op wachten. ;D ;D

Maar we zullen zien en afwachten, kunnen we misschien het nieuwe jaar toch goed beginnen.
 :nut: :nut: :nut: :proost: :proost:

EBC

Citaat van: gerko op 18-12-2019  12:00 uVerder heb ik de vraag, is die Grainfather de moeite waard tov de Easybrew? De 238 extra wil ik namelijk wel overwegen.

Grainfather is zonder twijfel een superieur product. Materialen, techniek, electronica.

gerko

 :biersmile:
Ja dat vond ik ook. Ik had voordat ik de Easybrew ging bestellen wel uitgebreide reviews van de Grainfather gezien maar vond deze toch wat boven mijn budget gezien ik een starter ben. Maar nu ik de Easybrew al enkele maanden geleden heb betaald, en ik de € 238 nu ook wel kan missen gezien de december bonussen zit ik er sterk aan te denken te upgraden op voorhand.

Scorpionrose

Citaat van: gerko op 18-12-2019  16:16 u:biersmile:
Ja dat vond ik ook. Ik had voordat ik de Easybrew ging bestellen wel uitgebreide reviews van de Grainfather gezien maar vond deze toch wat boven mijn budget gezien ik een starter ben. Maar nu ik de Easybrew al enkele maanden geleden heb betaald, en ik de € 238 nu ook wel kan missen gezien de december bonussen zit ik er sterk aan te denken te upgraden op voorhand.

Als je het geld kunt missen zou ik geen seconde twijfelen en voor de Grainfather gaan.

gerko

Bedankt voor de raad allemaal.  :groots:
Ik denk dat ik er spijt van krijg als ik het niet doe, dus ik doe het.

Heeft iemand de link naar het formulier waarin ik deze optie kan kiezen? Het vorige formulier heeft de optie van de Grainfather niet.
Ik heb Braumarkt al gemaild maar kan even duren voor ze reageren begrijp ik hier.

Brouwerij Mennekes

Citaat van: gerko op 18-12-2019  19:22 uBedankt voor de raad allemaal.  :groots:
Ik denk dat ik er spijt van krijg als ik het niet doe, dus ik doe het.

Heeft iemand de link naar het formulier waarin ik deze optie kan kiezen? Het vorige formulier heeft de optie van de Grainfather niet.
Ik heb Braumarkt al gemaild maar kan even duren voor ze reageren begrijp ik hier.

Gewoon even bellen als het wat langer duurt. Begreep dat er geen formulier van was gemaakt.

gerko

Ik had ze vanmiddag even gebeld en gevraagd om die mail. De vriendelijke dame daar zou me die meteen sturen maar erkende dat er meer mensen die mail niet hadden ontvangen. Er blijkt inderdaad geen formulier te zijn kwam ik achter toen de mail binnen was. Ik heb ze vanmiddag gemaild maar zal er morgen weer even achteraan bellen. Komt heus wel goed  8)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.