Easybrew 30 PLUS - levering

Gestart door Brouwerij Mennekes, 23-07-2019 11:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melt_Down

Wat ik nergens terug kan vinden is of de Brewster Beacon ook extra nokken heeft net zo als de vernieuwde Easybrew?

Brouwerij Mennekes

Citaat van: Melt_Down op 16-11-2019  17:47 uWat ik nergens terug kan vinden is of de Brewster Beacon ook extra nokken heeft net zo als de vernieuwde Easybrew?

Ja, heeft ie.

Richard3

Citaat van: Santom op 17-10-2019  13:36 uOok de ketel binnen gekregen! Heeft er nog iemand tips hoe het wort koeler aan te koppelen aan een gardena sysyteem?

Puntstuk van Hornbach van 10 mm naar 1/2. Strak aandraaien en het zit prima vast.
https://www.hornbach.nl/shop/Knel-draad-puntstuk-10-mm-x-1-2-BU/7884995/artikel.html

Noosting

Update:

Zojuist even gebeld.
De november levering met het platte scherm heeft uitloop. De verwachte leverdata is eind december / januari.
Ik heb de bestelling geannuleerd en ga voor de Brew Monk.


ciesvandekwis

Ik lees dat er terug flink wat vertraging op zit. Ik had als alternatief voor de Beacon gekozen. Zo te lezen is die al op verschillende plaatsen in NL geleverd?
Zijn er hier Belgen die hem al binnengekregen hebben?

Noosting

Ik had gevraagd om dan in plaats  van de Easybrew de Beacon te leveren.  Dit kon niet meer, waren al uitverkocht.   Ik hoop dat iedereen die voor de Beacon heeft gekozen deze ook krijgt...

Enos

Citaat van: Noosting op 18-11-2019  16:52 uIk had gevraagd om dan in plaats  van de Easybrew de Beacon te leveren.  Dit kon niet meer, waren al uitverkocht.   Ik hoop dat iedereen die voor de Beacon heeft gekozen deze ook krijgt...

Ja er is veel mis daar omtrend deze levering. En terwijl ze dit schreven in de leveringsopties
Deze week wordt de eerste levering (150 stuks) geleverd in ons magazijn, waarna we telkens verzekerd zijn van een grote wekelijkse aanvoer.

Weer een van de veel beloofde woorden die ze niet na komen.

Heb ze vorige week een mail gestuurd met vragen over de levering van de Easybrew, of alles nog goed komt.
Maar zoals verwacht geen antwoord tot op heden.

Hay

Haal je nu niet 2 dingen door mekaar?
Dat van die 150 stuks gaat over de Brewster Beacon.
En jij hebt het over de Easybrew 30 plus.
Noosting had daar niet voor gekozen en nu kon dat niet meer.

Enos

Citaat van: Hay op 19-11-2019  22:17 uHaal je nu niet 2 dingen door mekaar?
Dat van die 150 stuks gaat over de Brewster Beacon.
En jij hebt het over de Easybrew 30 plus.
Noosting had daar niet voor gekozen en nu kon dat niet meer.
Nee.
Ik haal niet 2 dingen door elkaar.
De Easybrew wil noosting niet meer op wachten en vroeg om de Baecon.
En die is uitverkocht .
Toch wel vreemd als ze schrijven "waarna we telkens verzekerd zijn van een grote wekelijkse aanvoer".

Dan mag je er toch van uit gaan dat ze nu een paar weken verder ze toch zeker niet uitverkocht zijn.
Kom op.

lier

Nu ben ik een van de mensen die niet veel meer op heeft met Braumarkt maar de deal die ze destijds aangeboden hebben omdat een pre-order later geleverd ging worden van een nieuw nog niet eerder uitgebracht model was heel netjes.
Wat mij betreft moet je rekening houden met tegenvallers als je iets wat nog niet op de markt is pre-order't

Dat je nu maanden nadat de deal is aangeboden achter het net vist kan je wat mij betreft niet meer Braumarkt aanrekenen.

Noosting

Dat voor mij de Beacon niet meer leverbaar is , dat is mijn ding. Had ik er toen maar voor moeten kiezen.

Ik heb nu het gevoel dat de wekelijkse aanvoer aan Beacons te weinig is voor iedereen die hier toen voor heeft gekozen.

Ik heb nu de Brew Monk besteld die op 23/11 wordt geleverd.  Maar wachten of dat goed  komt. 

Eddiek87

Citaat van: Noosting op 20-11-2019  06:49 uIk heb nu de Brew Monk besteld die op 23/11 wordt geleverd.  Maar wachten of dat goed  komt.

Zelf ook de rechte display besteld die in november geleverd zou worden. Nu lees ik hier dat het weer eens word uitgesteld. Vind het nog steeds raar dat ik dit nieuws altijd extern moet horen en nooit van braumarkt zelf. Communicatie daar is echt ruk. Voor mij eigenlijk de grootste ergernis.

Zit ook te overwegen om te annuleren en de Brew Monk te nemen. Alleen zie ik op de site van Brouwland 14/12 staan. Was benieuwd hoe je bij 23/11 komt.

Noosting

Ik heb met Brouwland en Brouwstore gebeld  over de leverdata van de Brew Monk.  23/11 geven ze allemaal aan.

Ook hier, eerst zien dan brouwen/geloven

Noosting

Citaat van: Eddiek87 op 20-11-2019  07:20 uZelf ook de rechte display besteld die in november geleverd zou worden. Nu lees ik hier dat het weer eens word uitgesteld. Vind het nog steeds raar dat ik dit nieuws altijd extern moet horen en nooit van braumarkt zelf. Communicatie daar is echt ruk. Voor mij eigenlijk de grootste ergernis.

Zit ook te overwegen om te annuleren en de Brew Monk te nemen. Alleen zie ik op de site van Brouwland 14/12 staan. Was benieuwd hoe je bij 23/11 komt.

Edit:  staat inderdaad midden december bij nu.


Midden december is de Magnus.

Hay

Citaat van: Enos op 19-11-2019  23:27 u"waarna we telkens verzekerd zijn van een grote wekelijkse aanvoer".

Dan mag je er toch van uit gaan dat ze nu een paar weken verder ze toch zeker niet uitverkocht zijn.
Kom op.

Toch wel want dat is alleen voor de mensen die het reactieformulier ingevuld hebben.

Jedoka

Gisteren voor de tweede keer gebeld met Braumarkt met de vraag of de Brewster Beacon nog eens verzonden wordt, de dame zou mij terugbellen wat ze niet gedaan heeft. Wel kreeg ik gisteravond om 23:16 mail dat mijn bestelling ingepakt was en vannacht om 01:16 bericht dat hij verzonden was. Track en tracé geeft aan dat mijn pakket vandaag geleverd wordt. Ook de factuur binnen ondertussen, daar staat gek genoeg de Easybrew op i.p.v. de Brewster Beacon. Ook niks vermeld over de extra mantel en dergelijke, ben erg benieuwd. Mijn besteldatum was begin oktober.

Jelle

iLikePizzas

Citaat van: Noosting op 18-11-2019  16:52 uIk had gevraagd om dan in plaats  van de Easybrew de Beacon te leveren.  Dit kon niet meer, waren al uitverkocht.   Ik hoop dat iedereen die voor de Beacon heeft gekozen deze ook krijgt...
Ik heb hier ook voor gekozen, inmiddels een klacht ingediend omdat ik deze nog steeds niet heb gekregen. Al meerdere malen gemaild en gebeld en elke keer zeggen ze iets omtrent 'Ja die verwachten wij deze week binnen en dan sturen we hem op'. Allemaal leugens.

iLikePizzas

Citaat van: Jedoka op 22-11-2019  08:13 uGisteren voor de tweede keer gebeld met Braumarkt met de vraag of de Brewster Beacon nog eens verzonden wordt, de dame zou mij terugbellen wat ze niet gedaan heeft. Wel kreeg ik gisteravond om 23:16 mail dat mijn bestelling ingepakt was en vannacht om 01:16 bericht dat hij verzonden was. Track en tracé geeft aan dat mijn pakket vandaag geleverd wordt. Ook de factuur binnen ondertussen, daar staat gek genoeg de easybrew op i.p.v. de Brewster Beacon. Ook niks vermeld over de extra mantel en dergelijke, ben erg benieuwd. Mijn besteldatum was begin oktober.

Jelle
Ik heb deze nog eerder dan jou besteld en ik heb deze nog steeds niet gehad, en elke keer krijg ik te horen dat ze hem 'deze week binnen verwachten', en dat ze dan op volgorde van besteldatum worden verzonden. Nu ben ik er toch wel helemaal klaar mee, weet jij toevallig ongeveer wanneer je je keuze voor de Brewster hebt doorgegeven? Wellicht is dat voor hun ook een factor. En mag ik misschien ook jou precieze besteldatum weten? Hier wil ik Braumarkt wel heel graag mee confronteren.

Noosting

Zojuist  bericht  gehad dat morgen de Brew Monk wordt geleverd!

marcelsn

Gisteren de Brewster Beacon ontvangen. Hij zou eerst rechtstreeks vanaf fabriek komen, maar dag erna via post nl track and trace en inderdaad, netjes de Brewster Beacon geleverd inclusief mantel. Lang moeten wachten, maar hij is binnen.
In juni de Easybrew besteld, begin oktober keuze voor Brewster doorgegeven.
Lets Brew!

iLikePizzas

Hoe zijn jullie er überhaupt achter gekomen dat er leverproblemen waren en dat je een keuze door kon geven? Ik kwam die pagina letterlijk per toeval tegen, er is mij verder helemaal niks gemaild oid.

Jedoka

Citaat van: iLikePizzas op 22-11-2019  16:33 uIk heb deze nog eerder dan jou besteld en ik heb deze nog steeds niet gehad, en elke keer krijg ik te horen dat ze hem 'deze week binnen verwachten', en dat ze dan op volgorde van besteldatum worden verzonden. Nu ben ik er toch wel helemaal klaar mee, weet jij toevallig ongeveer wanneer je je keuze voor de Brewster hebt doorgegeven? Wellicht is dat voor hun ook een factor. En mag ik misschien ook jou precieze besteldatum weten? Hier wil ik Braumarkt wel heel graag mee confronteren.

Ik heb hem 4 oktober besteld, op volgens mij 8 oktober gelijk gekozen voor de Brewster Beacon toen Braumarkt met dat bericht naar buiten kwam. Vandaag geleverd gekregen. 1x heb ik erover gemaild, 2 keer gebeld.

Jelle

Noosting

Citaat van: iLikePizzas op 22-11-2019  22:58 uHoe zijn jullie er überhaupt achter gekomen dat er leverproblemen waren en dat je een keuze door kon geven? Ik kwam die pagina letterlijk per toeval tegen, er is mij verder helemaal niks gemaild oid.
Ik kwam er toen achter via het forum.  Braumarkt reageerde met dat antwoord

Enos

Citaat van: Noosting op 23-11-2019  07:58 uIk kwam er toen achter via het forum.  Braumarkt reageerde met dat antwoord
Ja diep droevig dat ze via het forum communiceren.
Maar daar heb ik mij hier al eerder over uitgelaten en men vond het toen niet normaal dat ik dat melde.

Wat is er veranderd?  :bokser: :bokser:

Brouwerij Mennekes

Citaat van: Enos op 23-11-2019  19:50 uJa diep droevig dat ze via het forum communiceren.
Maar daar heb ik mij hier al eerder over uitgelaten en men vond het toen niet normaal dat ik dat melde.

Wat is er veranderd?  :bokser: :bokser:

Op het moment dat de vertraging bekend was hebben alle pre-orderaars een mail gehad met deze keuze opties. Braumarkt is volgens mij niet verplicht om hier te antwoorden op het forum. Wat is er dan in godsnaam droevig aan om hier te antwoorden? Droevig is hier gaan zitten janken op deze manier denk ik dan.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.