Easybrew 30 PLUS - levering

Gestart door Brouwerij Mennekes, 23-07-2019 11:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Santom

Citaat van: Braumarkt BV op 15-10-2019  16:21 u@Brouwerij de Gijsbrecht Vandaag zijn alle mensen op de lijst t/m 27-07 verwerkt. Je kan dus je Beacon morgen of donderdag verwachten.

Groeten,
Sebastian

Krijgen we dan ook een verzendbevestiging? Tot op heden namelijk nog niks ontvangen per email alleen via dit forum..

AlexK

Vandaag ontvangen, in mei besteld.

Zojuist al even getest met water, alles ok.

Komend weekend brouwweekend! 😊 🍻

pdelange

Ik heb de Brewster Beacon ook vandaag ontvangen. Ze is mooi en compleet ;-)

pdelange

Inderdaad van het weekend brouwen >:D

Santom

Ook de ketel binnen gekregen! Heeft er nog iemand tips hoe het wort koeler aan te koppelen aan een gardena sysyteem?

tdp

Citaat van: Santom op 17-10-2019  13:36 uOok de ketel binnen gekregen! Heeft er nog iemand tips hoe het wort koeler aan te koppelen aan een gardena sysyteem?

Knelkoppeling met schroefdraad wat gelijk is aan de schroefdraad van je Gardena koppeling?

emiel1

Als ik de plaatjes zo zie heeft ie geen schroefdraad. In dat geval zijn 2 waterdieven de makkelijkste optie (afhankelijk van de diameter)

https://www.gardena.com/nl/producten/bewateren/slangkoppelingen/waterdief/901024401/

Ztefan

Kregen jullie na het invullen van het formulier een bevestiging? Ik ga ook voor de brewster namelijk, maar heb verder niets gekregen na het invullen van het formulier.

Jacques

Citaat van: emiel1 op 17-10-2019  14:41 uAls ik de plaatjes zo zie heeft ie geen schroefdraad. In dat geval zijn 2 waterdieven de makkelijkste optie (afhankelijk van de diameter)

https://www.gardena.com/nl/producten/bewateren/slangkoppelingen/waterdief/901024401/

Beter is het geen kunststof Gardena koppelingen te gebruiken. Na verloop van tijd gaan die lekken.

In plaats daarvan kun je beter een metalen knelfitting gebruiken met aan de andere kant een schroefdraad. Bevestig aan de schroefdraad een messing Gardena koppeling.

Zoiets bedoel ik. Deze is te koop bij de Gamma. Waarschijnlijk heb je eentje nodig voor een kleinere diameter.

Het kost wat meer, maar daar heb je jaren plezier van.

Zoiets bedoel ik.

Ilfyrin

Citaat van: Ztefan op 17-10-2019  20:58 uKregen jullie na het invullen van het formulier een bevestiging? Ik ga ook voor de brewster namelijk, maar heb verder niets gekregen na het invullen van het formulier.

Zelfde hier, niks gehoord

Brouwerij Mennekes

Was een eenvoudig Google form en daar zit standaard geen feedback op maar neem aan dat daar een spreadsheet achter zit. Mocht je twijfelen of je voorkeur is doorgekomen dan gewoon even bellen. Hou wel in de gaten dat ze wekelijks dus ladingen brewsters binnenkregen en dat het versturen dan ook in etappes gaat lijkt me. Dus vermoedelijk elke week een batch.

pdelange

Citaat van: Jacques op 17-10-2019  21:31 uBeter is het geen kunststof Gardena koppelingen te gebruiken. Na verloop van tijd gaan die lekken.

In plaats daarvan kun je beter een metalen knelfitting gebruiken met aan de andere kant een schroefdraad. Bevestig aan de schroefdraad een messing Gardena koppeling.

Zoiets bedoel ik. Deze is te koop bij de Gamma. Waarschijnlijk heb je eentje nodig voor een kleinere diameter.

Het kost wat meer, maar daar heb je jaren plezier van.

Zoiets bedoel ik.

Dat zal niet meevallen want het is 9 mm pijp. Misschien de standaard in Denemarken maar hier niet in ieder geval.

Noosting

Citaat van: Ztefan op 17-10-2019  20:58 uKregen jullie na het invullen van het formulier een bevestiging? Ik ga ook voor de brewster namelijk, maar heb verder niets gekregen na het invullen van het formulier.
Niemand heeft een bevestiging gehad.

Ik heb er gisteren achteraan gebeld. Ook omdat ik geen bevestiging heb gehad en ook wanneer die waardebon wordt opgestuurd met hopelijk de andere artikelen van mijn bestelling.

Dirtbag

Citaat van: pdelange op 18-10-2019  00:44 uDat zal niet meevallen want het is 9 mm pijp. Misschien de standaard in Denemarken maar hier niet in ieder geval.

Standaard 10 mm nemen en stevig aanhalen. Werkt perfect.

db

Ztefan

Citaat van: Noosting op 18-10-2019  05:53 uNiemand heeft een bevestiging gehad.

Ik heb er gisteren achteraan gebeld. Ook omdat ik geen bevestiging heb gehad en ook wanneer die waardebon wordt opgestuurd met hopelijk de andere artikelen van mijn bestelling.

Bedankt!

Brouwerij de Gijsbrecht

Ik heb gisterenmiddag gebeld. Ze zijn druk met uitlevering van de Brewsters, er was al een aardige partij verstuurd. Waarschijnlijk wordt mijn exemplaar vandaag verstuurd. Er wordt dus aan gewerkt, gewoon nog even wachten en het komt vanzelf goed.

Om de tijd door te komen gaan wij morgen een winterbier brouwen en nog wat bocken proeven.

dutch food geek

Citaat van: Ztefan op 17-10-2019  20:58 uKregen jullie na het invullen van het formulier een bevestiging? Ik ga ook voor de brewster namelijk, maar heb verder niets gekregen na het invullen van het formulier.

Nee, geen enkele vorm van bevestiging. Ik heb er achteraan gebeld en dat is omdat ze om de normale systemen heenwerken.

Santom

Geen bevestiging gehad na het invullen van het formulier, geen verzendbevestiging gekregen maar woensdag wel de Brewster binnen gekregen met isolatiemantel, dus je hoort me verder niet klagen  :)

Santom

Citaat van: Jacques op 17-10-2019  21:31 uBeter is het geen kunststof Gardena koppelingen te gebruiken. Na verloop van tijd gaan die lekken.

In plaats daarvan kun je beter een metalen knelfitting gebruiken met aan de andere kant een schroefdraad. Bevestig aan de schroefdraad een messing Gardena koppeling.

Zoiets bedoel ik. Deze is te koop bij de Gamma. Waarschijnlijk heb je eentje nodig voor een kleinere diameter.

Het kost wat meer, maar daar heb je jaren plezier van.

Zoiets bedoel ik.

En je bedoelt dan een dergelijke messing Gardena koppeling? Deze schroef je dan op de knelkoppeling?

Ztefan

Klopt. Je kan beter een knel puntstuk met buitendraad nemen. Het kneldeel in de afmeting van de koeler en het buitendraad deel in de afmeting van het binnendraad van de messing gardenakoppeling

joenedu

Citaat van: Ztefan op 18-10-2019  11:40 uKlopt. Je kan beter een knel puntstuk met buitendraad nemen. Het kneldeel in de afmeting van de koeler en het buitendraad deel in de afmeting van het binnendraad van de messing gardenakoppeling

Ik heb een vergelijkbare ketel en het opgelost met zoiets inderdaad. Maar dan de 12mm versie.

Op het schroefdraad schroef je dan de messing tuinslangaansluiting. Ik moet echter de plastic verloopstukjes nog vervangen ;)



ciesvandekwis

Ben hier even niet geweest, maar heb na het lezen van de draad ook overstag gegaan voor de Brewster Beacon.

Dan kan ik zeker nog voor de kerst eens brouwen, extra tof dat er isolatiemantel en extra filterplaat bij zit. Benieuwd wanneer er in Belgiƫ geleverd wordt!

Brouwerij Mennekes

Niemand die de methode als in de filmpjes gebruikt bij het koelen? Dus dunne slangen in de bijbehorende koppelingen plaatsen? En die aansluiten op je keukenkraan? Ben nog even op vakantie maar wil dat wel proberen.

DeAik


Ilfyrin

Citaat van: DeAik op 19-10-2019  12:57 uHeb 'm binnen 😁



Nice gz, wanneer had je besteld, heb zelf nog niks gehoord en niks binnen

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.