Easybrew 30 PLUS - levering

Gestart door Brouwerij Mennekes, 23-07-2019 11:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M.Dorussen

Hoop dat we vandaag dan nog op de hoogte gebracht worden.
Al ga ik er niet meer vanuit dat dit vandaag al zal gebeuren.
De mantel was wel al voorradig, dus die heb ik wel al klaar liggen!
Hopelijk kan de tegemoetkoming ook anders worden afgesproken.

Brouwerij Mennekes

Ik heb Sebastian van Braumarkt vandaag kort gesproken en er is een goede reden waarom het langer duurt. Heeft vooral te maken met een stukje kwaliteitscontrole en kleine extra verbeteringen. Maar wellicht dat Sebastian dit zelf nog zal toelichten in een mail aan de klanten. Helaas dus nog even geduld.

Enos

Kwaliteits controle mooi.Maar extra nokken op de moutpijp ,zijn dat er dan nog meer geworden dan. Die zitten toch al op de nieuwe uitvoering. tenminste bij de brew monk wel. Denk dat het wat anders is , wij wachten af

Brouwerij Mennekes

Citaat van: Enos op 20-08-2019  18:28 uKwaliteits controle mooi.Maar extra nokken op de moutpijp ,zijn dat er dan nog meer geworden dan. Die zitten toch al op de nieuwe uitvoering. tenminste bij de brouwmonk wel. Denk dat het wat anders is , wij wachten af

Brewmonk en Easybrew lijken op elkaar maar is niet hetzelfde. Het huidige model had nog niet die nokken. De nieuwe (plus) wel. Overige nieuwigheden staan gewoon op de website. Ik heb wel iets meer info maar ik laat aan Sebastian over wat hij wanneer wil communiceren. Mijn vertrouwen in Braumarkt is gelukkig wel weer terug na ons gesprek.

DINAST


Jacques

Hallo Dennis,

Het was wellicht handiger geweest als je jouw e-mailadres en bestelnummer had voorzien van een "balkje".

Braumarkt BV

Er komt morgen een mailing met meer details we hebben het over enkele weken vertraging geen maanden. Ik zal hier ook morgen de info w.b.t. De wijzigingen posten.

Groeten,
Sebastian

DeAik

Eind september, begin oktober.

Het is 'even' wachten.... En ook iets langer dan enkele weken. Maar goed, als 't wachten het dan maar waard is en we een top ketel(tje) in huis krijgen 😁🍻

Mieske09

Hallo,

Heb diverse mails gestuurd naar Braumarkt maar krijg geen respons wat betere info over de levering is gewenst.

DeAik

Citaat van: Mieske09 op 05-09-2019  14:27 uHallo,

Heb diverse mails gestuurd naar Braumarkt maar krijg geen respons wat betere info over de levering is gewenst

Een beller is sneller. Al blijft het antwoord: we hopen medio september.

ciesvandekwis

Ik heb me er deze week een besteld, benieuwd of ik ook een gratis manteltje krijg? ;-)

Brouwerij Mennekes

Eind september/ begin oktober stond in de mail aan de pre-orderaars

DeAik

Citaat van: Brouwerij Mennekes op 05-09-2019  16:19 uEind september/ begin oktober stond in de mail aan de pre-orderaars

Was zaterdag in de winkel, ze hopen op halverwege september maar konden geen garanties geven.

Sid

Iemand toevallig nog een update gehad of zelfs de easybrew ontvangen?


Jeffreybrouwt

Nope, nog altijd niks meer dan begin okt eind september.

Komt per boot dus geen exacte tijden blablabla

Sid

Citaat van: Jeffreybrouwt op 17-09-2019  18:57 uNope, nog altijd niks meer dan begin okt eind september.

Komt per boot dus geen exacte tijden blablabla

Helaas, dan moet het brouwen nog even wachten ;)

Jeffreybrouwt

Persoonlijk heb ik de bestelling geannuleerd..
Voornamelijk omdat ik de communicatie belabberd vind!
Gister de brew monk 2019 besteld... komt vandaag binnen =)
Succes met wachtten nog!

Brouwerij Mennekes

Citaat van: Jeffreybrouwt op 21-09-2019  11:08 uPersoonlijk heb ik de bestelling geannuleerd..
Voornamelijk omdat ik de communicatie belabberd vind!
Gister de brew monk 2019 besteld... komt vandaag binnen =)
Succes met wachtten nog!

Communicatie is volgens mij glashelder. Of heb je de mail niet ontvangen?

M.Dorussen

Glashelder, mwa....
Communicatie is niet geweldig naar mijn inziens. Aangezien mensen zitten te wachten op de levering van een product en dan te horen krijgen " er zijn wat aanpassingen gedaan".
Moesten dus nog geproduceerd en verscheept worden. Als de dit wisten, wisten ze ook dat de verwachte levertijd dus zeker niet haalbaar was en hadden ze al maanden geleden berichtgeving kunnen aanpassen.
Majah, ik klaag niet... Ik wacht braaf...

Brouwerij Mennekes

Voor zover bij mij bekend is er een demomodel naar braumarkt gegaan en daar wilde ze nog wat verbeteringen in maken. Dit kost gewoon tijd en je kunt pas produceren als je tevreden bent. Op het moment dat er meer bekend was over de levertijd is braumarkt met een mail gekomen waarin eind september/ begin oktober in staat. Dus qua communicatie is het volgens mij duidelijk. Dat er tussendoor geen andere updates zijn heeft volgens mij te maken met het moeilijk in te kunnen schatten van bepaalde zaken. Zo moet de fabriek waarschijnlijk het productieschema aanpassen door de verbeteringen. En kan volgens mij het verschepen ook nogal eens schommelen in tijd.

Ik ben blij dat er gekozen is om het product nog wat te verbeteren en niet alsnog snel te willen leveren. En bij een nieuw/verbeterd product is dit volgens mij gewoon het risico wat je neemr als pre-orderende consument. Als je daar niet op wil wachten, prima. Maar nogmaals, volgens mij is de communicatie gewoon duidelijk.

DeAik

Bericht gehad van Braumarkt. September gaat niet meer lukken. Ben wel benieuwd naar wanneer dan....

Sid

Dat vraag ik me ook af, hoop wel dat ze binnenkort een wat concretere datum kunnen geven.  Vind het niet erg om even te wachten, maar als het nu tot einde van het jaar gaat duren haal ik hem liever ergens anders.

biertje

Mee eens, ik denk er hetzelfde over. Bij begin oktober geen ketel trek ik mijn ke(u)tel weer in.

Jeffreybrouwt

Citaat van: Brouwerij Mennekes op 21-09-2019  11:45 uCommunicatie is volgens mij glashelder. Of heb je de mail niet ontvangen?

Wel degelijk ontvangen, en vervolgens enkele weken vertraagd... ook geen problemen mee=)
Echter als je belt om te vragen (na enkele weken) of er al een duidelijkere datum is ipv eind september (ik belde de 20e).
En je krijgt te horen dat ze enkel kunnen zeggen eind sep begin okt....
Hint bij mij nogal naar dat het nog heel lang duren gaat

Brouwerij Mennekes

Citaat van: Jeffreybrouwt op 26-09-2019  08:48 uWel degelijk ontvangen, en vervolgens enkele weken vertraagd... ook geen problemen mee=)
Echter als je belt om te vragen (na enkele weken) of er al een duidelijkere datum is ipv eind september (ik belde de 20e).
En je krijgt te horen dat ze enkel kunnen zeggen eind sep begin okt....
Hint bij mij nogal naar dat het nog heel lang duren gaat

Het kan toch gewoon zo zijn dat ze het niet weten en tot die tijd aanhouden wat er in de mail stond. Als er meer info is dan horen we het vast wel. Als je de 20e belt dan is het nog maar amper eind september. Ik vermoed dat ze nu ergens gewoon op zee zitten en ga nog gewoon uit van eind september begin oktober.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.