Easybrew 30 PLUS - levering

Gestart door Brouwerij Mennekes, 23-07-2019 11:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brouwerij Mennekes

Weet er iemand al wat de verwachte leverdatum gaat worden voor de nieuwe Easybrew 30 PLUS? Bij Braumarkt staat medio augustus maar misschien dat iemand al een concretere periode heeft?

Waarschijnlijk niet maar ik dacht, ach ik probeer het.  :)

Jeffreybrouwt

Citaat van: Brouwerij Mennekes op 23-07-2019  11:05 uWeet er ieman al wat de verwachte leverdatum gaat worden voor de nieuwe Easybrew 30 PLUS? Bij Braumarkt staat medio augustus maar misschien dat iemand al een concretere periode heeft?

Waarschijnlijk niet maar ik dacht, ach ik probeer het.  :)
Helaas nog geen tijd gehad om te bellen, ze zijn wel al te zien in de postnl app maar nog geen data erbij

Brouwerij Mennekes

Citaat van: Jeffreybrouwt op 23-07-2019  11:34 uHelaas nog geen tijd gehad om te bellen, ze zijn wel al te zien in de postnl app maar nog geen data erbij

Uhm... als ik je een beetje begrijp dan heb je dus in de postnl app de zending al staan? Ik moet me even aanmelden voor die app en dan krijg je een brief thuis om te bevestigen en dan zou ik het ook moeten zien in de app volgens mij. Wat bedoel je met bellen? Ze bellen voor een leverdatum? Bedankt!

Jeffreybrouwt

Citaat van: Brouwerij Mennekes op 24-07-2019  09:39 uUhm... als ik je een beetje begrijp dan heb je dus in de postnl app de zending al staan? Ik moet me even aanmelden voor die app en dan krijg je een brief thuis om te bevestigen en dan zou ik het ook moeten zien in de app volgens mij. Wat bedoel je met bellen? Ze bellen voor een leverdatum? Bedankt!

De postnl app zegt dat hij is aangemeld maar nog niet in het sorteercentra is en  dus nog geen leverdag heeft.


Met bellen bedoel ik naar Braumarkt met de vraag of ze al iets weten.

Braumarkt BV

Beste Allemaal,

Wij hebben nog geen levering ontvangen van de nieuwe Easybrew Plus
en hebben ook nog geen exacte leverdatum, zodra wij meer info hebben zullen we dat hier en op de website communiceren.

Met vriendelijke groet,
Sebastian

Brouwerij Mennekes

Citaat van: Braumarkt BV op 24-07-2019  17:58 uBeste Allemaal,

Wij hebben nog geen levering ontvangen van de nieuwe Easybrew Plus
en hebben ook nog geen exacte leverdatum, zodra wij meer info hebben zullen we dat hier en op de website communiceren.

Met vriendelijke groet,
Sebastian

Super! Bedankt

Jeffreybrouwt

Citaat van: Braumarkt BV op 24-07-2019  17:58 uBeste Allemaal,

Wij hebben nog geen levering ontvangen van de nieuwe Easybrew Plus
en hebben ook nog geen exacte leverdatum, zodra wij meer info hebben zullen we dat hier en op de website communiceren.

Met vriendelijke groet,
Sebastian

Zojuist gebeld, inmiddels eind aug en misschien zelfs halverwege september!

Brouwerij Mennekes

Ai, ik wilde eind oktober een eerste biertje klaar hebbem voor een feest. Dat gaat hem niet worden dan vrees ik.

Brouwerij Mennekes

Vandaag een mail ontvangen waarin ze levering eind augustus aangeven. Daarnaast zal dit 2019 model ook voorzien zijn van extra nokken wat handig is voor het spoelen.

Jeffreybrouwt

Citaat van: Brouwerij Mennekes op 05-08-2019  20:20 uVandaag een mail ontvangen waarin ze levering eind augustus aangeven. Daarnaast zal dit 2019 model ook voorzien zijn van extra nokken wat handig is voor het spoelen.
Ik ga mijn spam eens checken.

biertje

Ik heb zelf geen mail gehad, maar krijg nu ook het gevoel dat medio augustus niet meer gaat lukken. Hebben anderen wel mail ontvangen?

Brouwerij Mennekes

Citaat van: biertje op 18-08-2019  16:49 uIk heb zelf geen mail gehad, maar krijg nu ook het gevoel dat medio augustus niet meer gaat lukken. Hebben anderen wel mail ontvangen?

Mailtje wat ik kreeg was nav een vraag van mij mbt tot de levertijd. Eind augustus is wat mij betreft acceptabel maar later dan dat is niet de bedoeling. Zeker omdat we met vele klanten al een flinke betaling hebben gedaan. Braumarkt, hoe zit het nu?

Jeffreybrouwt

Later is inderdaad heel vervelend, toch zeker omdat je er niks van hoort tot je er zelf naar vraagt!

Richard3

Citaat van: Brouwerij Mennekes op 18-08-2019  20:04 uMailtje wat ik kreeg was nav een vraag van mij mbt tot de levertijd. Eind augustus is wat mij betreft acceptabel maar later dan dat is niet de bedoeling. Zeker omdat we met vele klanten al een flinke betaling hebben gedaan. Braumarkt, hoe zit het nu?
Kalmte zal u redden.  :proost:

Brouwerij Mennekes

Vandaag heb ik nog even een mailtje van Braumarkt ontvangen en ze hopen vandaag iedereen te kunnen informeren over de leveringsstatus.

Brouwerij Mennekes

Even een update. In plaats van een mailtje over de levering kreeg ik een mooie nieuwsbrief (zoals zo velen van jullie) met een mooie titel: Het brouw seizoen start weer!

Nou niet dus voor degene die medio augustus een nieuwe brouwketel zou ontvangen.  :'(

SVB

Maar je weet al een paar weken dat eind augustus de nieuwe datum was, dus dat kan geen verrassing zijn... en ze kunnen moeilijk de hele marketing stil leggen om één product.

Brouwerij Mennekes

Citaat van: SVB op 19-08-2019  19:38 uMaar je weet al een paar weken dat eind augustus de nieuwe datum was, dus dat kan geen verrassing zijn... en ze kunnen moeilijk de hele marketing stil leggen om één product.

Eind augustus? Hoor van andere leden dat het eind september kan worden. En hele marketing platleggen is niet nodig als je een fatsoenlijke CRM & ESP hebt.

Feit is dat we continu niets horen, en dat er al 2 keer beloftes zijn gedaan die niet waar komen. Ik kan daar zeker respect voor hebben, maar laat gewoon even weten hoe het zit. Geeft nu hoop onrust die niet nodig is.

DINAST

Citaat van: Brouwerij Mennekes op 19-08-2019  21:05 uEind augustus? Hoor van andere leden dat het eind september kan worden. En hele marketing platleggen is niet nodig als je een fatsoenlijke CRM & ESP hebt.

Feit is dat we continu niets horen, en dat er al 2 keer beloftes zijn gedaan die niet waar komen. Ik kan daar zeker respect voor hebben, maar laat gewoon even weten hoe het zit. Geeft nu hoop onrust die niet nodig is.

Wel mee eens. Moet eerlijk bekennen dat de klantinformatie wel ietwat voor verbetering vatbaar is. ik heb ze 4 dgn geleden gemaild, maar krijg maar geen antwoord. In Juni moest ik meer dan 3 weken wachten op een antwoord op een andere vraag. het antwoord was overigens dat ik de site maar zelf in de gaten moest houden. komt wat arrogant over moet ik eerlijk bekennen.

Braumarkt BV

Beste Allemaal,

Wij hebben tijdens de productie nog enkele aanpassingen laten doorvoeren na ontvangst van de test modellen waardoor de vertraging is opgelopen. De geplande levering was medio augustus.

Wij gaan de klanten deze week per mail een uitgebreidere update geven over de verwachte leverdatum. Wel kan ik zeggen dat augustus helaas niet gehaald gaat worden doordat wij enkele weken vertraging op hebben gelopen. Als compensatie voor de extra wachttijd hebben wij besloten alle bestelde Easybrew's inclusief isolatiemantel te leveren.

Met vriendelijke groet,
Sebastian

Jeffreybrouwt

Zou je misschien al kunnen vertellen wat de aanpassingen zijn?

Brouwerij Mennekes

Bedankt Sebastian, hopelijk kunnen jullie dan alsnog zsm leveren in september.

Citaat van: Jeffreybrouwt op 20-08-2019  00:44 uZou je misschien al kunnen vertellen wat de aanpassingen zijn?

Naast wat er op de site staat weet ik dat er ook meerdere nokken op komen om zo op verschillende hoogtes de binnenpan te kunnen zetten bij het spoelen.


M.Dorussen

Ik zit ook te wachten op levering van de easybrew 30.
Vraag me ook af wat deze aanpassingen gaan zijn. Zouden dit de nokken zijn, zou dit zeggen dat ze nog geproduceerd moeten worden. Gaat nog lang wachten worden dan.

DeAik

Wel tof dat er direct isolatiemantel bij zit! Ben erg benieuwd, net als bovenstaande reageerder, naar de aanpassingen.

biertje

Citaat van: SVB op 19-08-2019  19:38 uMaar je weet al een paar weken dat eind augustus de nieuwe datum was, dus dat kan geen verrassing zijn... en ze kunnen moeilijk de hele marketing stil leggen om één product.

Ja, lekker bijdehand weer. Ik koop een product dat medio augustus wordt geleverd, hoor vervolgens niks over vertraging en medio augustus gaat blijkbaar niet meer lukken. Simpelweg reden voor ontbinding van de koopovereenkomst, maar dat zal Braumarkt ook wel beseffen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.