Krieken gezocht in noord Nederland

Gestart door RobertH, 09-07-2019 19:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobertH

Weet hier iemand een adres waar ik in noord Nederland ergens zure kersen/krieken kan kopen of plukken?
Met noord Nederland bedoel ik Drenthe, Overijssel, Friesland of Groningen.
 Ik weet dat ze zuidelijker wel te krijgen zijn,  maar iets dichter bij huis is wel zo economisch.

Ik heb zo'n 3 a 4 kilo nodig.

Gr Robert

tdp

Citaat van: RobertH op 09-07-2019  19:29 uWeet hier iemand een adres waar ik in noord Nederland ergens zure kersen/krieken kan kopen of plukken?
Met noord Nederland bedoel ik Drenthe, Overijssel, Friesland of Groningen.
 Ik weet dat ze zuidelijker wel te krijgen zijn,  maar iets dichter bij huis is wel zo economisch.

Ik heb zo'n 3 a 4 kilo nodig.

Gr Robert

Je zou Oold Bleank in Rossum eens kunnen proberen. Ze hebben in ieder geval veel kersen, al weet ik niet of ze ook krieken hebben. Wellicht kunnen ze dit anders voor je bestellen?

RobertH

Bedankt, maar zo te zien hebben ze enkel zoete rassen. De locatie is nou ook niet echt noord Nederland te noemen.

Rob.Erto


tdp

Citaat van: RobertH op 10-07-2019  07:22 uBedankt, maar zo te zien hebben ze enkel zoete rassen. De locatie is nou ook niet echt noord Nederland te noemen.

Maar viel wel in je filter, aangezien het in Overijssel ligt ;)

RobertH

Citaat van: tdp op 10-07-2019  07:41 uMaar viel wel in je filter, aangezien het in Overijssel ligt ;)
Haha ja. Daar kan ik je geen ongelijk in geven.

Heuvinger brouwerij

Kijk eens bij weldaadbessen.nl!
 Zij hebben ook zure kersen.







RobertH

Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 10-07-2019  20:12 uKijk eens bij weldaadbessen.nl!
 Zij hebben ook zure kersen.
Top! Bedankt!
Ik ga ze morgen even bellen.

RobertH

Helaas is weldaadbessen permanent gesloten

BrouwMark

Kun je niet aan je groenteboer vragen of ie ze kan bestellen?

Heb ik hier in Delft op de markt ook eens gedaan, was geen probleem.

RobertH

Heb ik gedaan op de markt in Groningen, maar zonder succes. Ik zoek nog even verder.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.