De Brewmonk Magnus 50 Liter

Gestart door De WindMoaker, 09-07-2019 09:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De WindMoaker

Heeft er iemand ervaring met de Brewmonk Magnus 50 Liter

Kan ik in de Brewmonk Magnus 50 Liter ook 20 liter batches draaien?

Op de Fles

Citaat van: De WindMoaker op 09-07-2019  09:58 uKan ik in de Brewmonk Magnus 50 Liter ook 20 liter batches draaien?

Ja hoor, maar waarom zou je dat willen met een 50 liter ketel?

broeder

Hallo,
Volgens mij moet het mogelijk zijn ook kleinere hoeveelheden te brouwen in de Magnus.
Groet, broeder Willem

broeder

Citaat van: Op de Fles op 09-07-2019  11:37 uJa hoor, maar waarom zou je dat willen met een 50 liter ketel ?
Ook kleine hoeveelheden zijn aantrekkelijk, of als proefbrouwsel.
Groet, broeder Willem

Op de Fles

Citaat van: broeder op 09-07-2019  11:42 uOok kleine hoeveelheden zijn aantrekkelijk, of als proefbrouwsel.
Groet, broeder Willem
Daar gebruik ik mijn 30 literversie voor, of met mijn ouwe vertrouwde weckketel  ;D
Maar ieder z'n ding. De 50 literversie is zeker ook geschikt voor kleine batches.

De WindMoaker

De Brewmonk Magnus 50 Liter is in de aanbieding voor de prijs van een 30 L.

Ik brouw nu 20 L batches en daar heb eigenlijk genoeg aan. Het is alleen een hoop werk met de huidige opstelling. Een half automaat werkt gewoon fijner in de kleine ruimte die ik heb. Vandaar dat ik interesse heb ik de Brewmonk Magnus 50 Liter. Misschien wil ik in de toekomst grotere batches brouwen.

Iedereen hartelijk bedankt voor de snelle respons.

Nu nog goedkeuring van de directeur krijgen. ;)

Op de Fles

Citaat van: De WindMoaker op 09-07-2019  14:02 uNu nog goedkeuring van de directeur krijgen. ;)

Trakteer ze op 'n biertje  >:D ;D

Ernesto

Citaat van: De WindMoaker op 09-07-2019  14:02 uDe Brewmonk Magnus 50 Liter is in de aanbieding voor de prijs van een 30 L.

Ik brouw nu 20 L batches en daar heb eigenlijk genoeg aan. Het is alleen een hoop werk met de huidige opstelling. Een half automaat werkt gewoon fijner in de kleine ruimte die ik heb. Vandaar dat ik interesse heb ik de Brewmonk Magnus 50 Liter. Misschien wil ik in de toekomst grotere batches brouwen.

Iedereen hartelijk bedankt voor de snelle respons.

Nu nog goedkeuring van de directeur krijgen. ;)

Waar is deze in de aanbieding als ik vragen mag?

NaahedetleJ


Jeroen76

Citaat van: NaahedetleJ op 09-07-2019  16:36 uBrouwmaatje.nl
Krijg hem niet gevonden, heb je een directe link?

Gr. Jeroen


bultje76

Citaat van: Jeroen76 op 09-07-2019  18:16 uKrijg hem niet gevonden, heb je een directe link?

Gr. Jeroen

https://www.brouwmaatje.nl/elektrisch/1193-brew-monk-magnus-alles-in-een-brouwsysteem-5420069827236.html

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.