Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: CO2 fles vullen vanuit een grotere CO2 fles  (gelezen 1232 keer)

Offline Trapkast

• Vol lid
  • Land: nl
  • Tripel Trappel Tripel Trapkast....
Re: CO2 fles vullen vanuit een grotere CO2 fles
« Reactie #25 Gepost op: 10-07-2019 14:29 u »
Jongens, vaak buj te bange!

Als de eerste de beste goudvis verkoper/aquarium boer een fles kan vullen, dan kan dat nooit zo moeilijk zijn als je weet hoe?

Je zult me niet horen zeggen dat het onverantwoord is!
Echter, ik vind het persoonlijk erg prettig (en vooral makkelijk!) om met 1 belletje een nieuwe fles klaar te laten zetten en zo altijd foodgrade CO2 in een gekeurde cylinder te hebben. Daar betaal ik graag iets voor, zodat ik er zelf geen moment een hoef te denken.

Probleem'n? Poar neem'n!  :proost:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #26 Gepost op: 10-07-2019 16:23 u »
Niet iedereen zal dit handig vinden en gaan doen en dat is zeer begrijpelijk, alles is immers gewoon te koop in deze wereld als je er maar genoeg voor betaalt.
Maar dat was het onderwerp van het topic ook niet. Het onderwerp was om kennis en ervaring op een rijtje te krijgen hoe eea voor elkaar te krijgen.   

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #27 Gepost op: 10-07-2019 16:56 u »
Probleem'n? Poar neem'n!  :proost:

Haha, hoe snel een dergelijke zin opgenomen wordt in het algemeen beschaafd Twents :)

Offline Ilanman

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #28 Gepost op: 14-07-2019 11:26 u »
Mijn vraagje heeft wel met dit topic te maken, al wil ik het makkelijk houden voor mezelf.

Ik heb zon sodastream cilinder om mijn mini keg te carboniseren. Die is nu leeg. Ik wil niet zelf gaan lopen knutselen, maar laten hervullen. Omruilen kan natuurlijk ook, maar de Blokker om de hoek heeft ze niet (meer). En elders hervullen schijnt qua kosten ook aantrekkelijk te zijn.

Weet iemand in/rond Haarlem een adresje voor het hervullen?

Tags: