21-09-2019 Open Bergsche Bierbrouw Kampioenschap (OBBK) | Bergs Bierfestival

Gestart door jorisstoop, 05-07-2019 13:28 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorisstoop

Beste brouwer,

Het Bergsche Bierbrouwersgilde organiseert op zaterdag 21 september 2019 wederom het jaarlijkse Open Bergsche Bierbrouw Kampioenschap (OBBK).
 
Schrijf je nu in voor een van de grootste hobbybrouwwedstrijden van Nederland!

De keuring en prijsuitreiking zal plaatsvinden tijdens het Bergs Bierfestival, zodat een gezellig, bierig en muzikaal entourage verzekerd is. Alle informatie over het festival, inschrijvingsformulieren (inschrijven tot begin september), kosten, reglement, foto's etc. vindt je op onze website: www.bergsbierfestival.nl.
Zoals afgelopen jaren is de locatie in en op straat om het Provoosthuis (speciaalbiercafe) in het centrum van Bergen op Zoom.
 
Schroom niet om dit bericht door de sturen naar al je biervrienden en volg ons op facebook voor alle updates over het festival en het OBBK. https://www.facebook.com/BergsBierfestival



orangeloo

Nog een paar dagen en dan weten we weer waar die mooie wissel beker naar toe gaat.
Bier, wijn en likeur Gilde "Ambrasserie" uit Hulst (Zeeuws Vlaanderen) heeft dit jaar 24 inzendingen van 6 Gilde leden.
Na het succes van Marco de Vries in 2017 willen er meer leden met de beker naar huis gaan...  ;D
14 % van de inzendingen is dus afkomstig uit Zeeuws Vlaanderen. Of dat garanties geeft? Waarschijnlijk niet,  maar ik ben best trots op "mijn" clubje met zoveel inzendingen.  :brouwen:

Alexander_H

Laten we hopen dat het "van d'ee tot hontenisse" klinkt op het podium  ;)
Succes mannen!

orangeloo

Citaat van: Alexander_H op 20-09-2019  08:21 uLaten we hopen dat het "van d'ee tot hontenisse" klinkt op het podium  ;)
Succes mannen!

Bedankt.  :groots:


orangeloo

Citaat van: Orangeloo op 19-09-2019  19:09 uNog een paar dagen en dan weten we weer waar die mooie wissel beker naar toe gaat.
Bier, wijn en likeur Gilde "Ambrasserie" uit Hulst (Zeeuws Vlaanderen) heeft dit jaar 24 inzendingen van 6 Gilde leden.
Na het succes van Marco de Vries in 2017 willen er meer leden met de beker naar huis gaan...  ;D
14 % van de inzendingen is dus afkomstig uit Zeeuws Vlaanderen. Of dat garanties geeft? Waarschijnlijk niet,  maar ik ben best trots op "mijn" clubje met zoveel inzendingen.  :brouwen:

Wauw wat een succes voor ons clubje. Algemene kampioen, 3 x een 1e prijs, 1 x een 3e prijs, 1 x een 4e, 1 x de 5e en 2 x de 6e prijs.
Ik denk dat Bier, wijn en likeur gilde Ambrasserie uit Hulst nu wel bekend is in Bergen op Zoom. De Beker voor de 2e maal naar Zeeuws Vlaanderen.
Trots op mijn clupie.

Martijn0172

Gefeliciteerd, gezien ik in Hulst geboren ben en jaren als kind gewoond heb, maakt mij dit ook wel een beetje trots  ;)

Worden de recepten nog gedeeld op het forum? Ik ben er erg benieuwd naar!

Alexander_H

Mooi!

Gefeliciteerd mannen, ik moet toch eens komen kijken eigenlijk ;)

tdp


Sjoerd

Top Angelo, en was weer gezellig! Ik zie de recepten in bewezen recepten graag tegemoet! Groet Sjoerd

broeder

Citaat van: Orangeloo op 23-09-2019  23:44 uWauw wat een succes voor ons clubje. Algemene kampioen, 3 x een 1e prijs, 1 x een 3e prijs, 1 x een 4e, 1 x de 5e en 2 x de 6e prijs.
Ik denk dat Bier, wijn en likeur gilde Ambrasserie uit Hulst nu wel bekend is in Bergen op Zoom. De Beker voor de 2e maal naar Zeeuws Vlaanderen.
Trots op mijn clupie.

Top... gefeliciteerd met dit mooie resultaat.
groet, broeder Willem

orangeloo

Citaat van: Alexander_H op 24-09-2019  08:30 uMooi!

Gefeliciteerd mannen, ik moet toch eens komen kijken eigenlijk ;)

Ik zeg doen, gewoon omdat het kan...
En best een gezellig clupje met fanatieke brouwers.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.