Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 21-09-2019 Open Bergsche Bierbrouw Kampioenschap (OBBK) | Bergs Bierfestival  (gelezen 1596 keer)

Offline jorisstoop

• Bergsche Bierbrouwersgilde
  • Vol lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
    • Bergsche bierbrouwersgilde
Beste brouwer,

Het Bergsche Bierbrouwersgilde organiseert op zaterdag 21 september 2019 wederom het jaarlijkse Open Bergsche Bierbrouw Kampioenschap (OBBK).

Schrijf je nu in voor een van de grootste hobbybrouwwedstrijden van Nederland!

De keuring en prijsuitreiking zal plaatsvinden tijdens het Bergs Bierfestival, zodat een gezellig, bierig en muzikaal entourage verzekerd is. Alle informatie over het festival, inschrijvingsformulieren (inschrijven tot begin september), kosten, reglement, foto's etc. vindt je op onze website: www.bergsbierfestival.nl.
Zoals afgelopen jaren is de locatie in en op straat om het Provoosthuis (speciaalbiercafe) in het centrum van Bergen op Zoom.

Schroom niet om dit bericht door de sturen naar al je biervrienden en volg ons op facebook voor alle updates over het festival en het OBBK. https://www.facebook.com/BergsBierfestival

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Orangeloo

• Bier & wijngilde Ambrasserie
  • Super lid
  • De Geuze is het LIVE concert van de bieren.
    • Hobby Brouwerij Orangeloo
Nog een paar dagen en dan weten we weer waar die mooie wissel beker naar toe gaat.
Bier, wijn en likeur Gilde "Ambrasserie" uit Hulst (Zeeuws Vlaanderen) heeft dit jaar 24 inzendingen van 6 Gilde leden.
Na het succes van Marco de Vries in 2017 willen er meer leden met de beker naar huis gaan...  ;D
14 % van de inzendingen is dus afkomstig uit Zeeuws Vlaanderen. Of dat garanties geeft? Waarschijnlijk niet,  maar ik ben best trots op "mijn" clubje met zoveel inzendingen.  :brouwen:

Offline Alexander_H

• Boven 10 berichten
  • *
  • Brouwen is leren
Laten we hopen dat het "van d'ee tot hontenisse" klinkt op het podium  ;)
Succes mannen!

Offline Orangeloo

• Super lid
Laten we hopen dat het "van d'ee tot hontenisse" klinkt op het podium  ;)
Succes mannen!

Bedankt.  :groots:

Offline Orangeloo

• Super lid
Nog een paar dagen en dan weten we weer waar die mooie wissel beker naar toe gaat.
Bier, wijn en likeur Gilde "Ambrasserie" uit Hulst (Zeeuws Vlaanderen) heeft dit jaar 24 inzendingen van 6 Gilde leden.
Na het succes van Marco de Vries in 2017 willen er meer leden met de beker naar huis gaan...  ;D
14 % van de inzendingen is dus afkomstig uit Zeeuws Vlaanderen. Of dat garanties geeft? Waarschijnlijk niet,  maar ik ben best trots op "mijn" clubje met zoveel inzendingen.  :brouwen:

Wauw wat een succes voor ons clubje. Algemene kampioen, 3 x een 1e prijs, 1 x een 3e prijs, 1 x een 4e, 1 x de 5e en 2 x de 6e prijs.
Ik denk dat Bier, wijn en likeur gilde Ambrasserie uit Hulst nu wel bekend is in Bergen op Zoom. De Beker voor de 2e maal naar Zeeuws Vlaanderen.
Trots op mijn clupie.

Offline Martijn0172

• Super lid
  • Brouwschuur de Vissenkom
Gefeliciteerd, gezien ik in Hulst geboren ben en jaren als kind gewoond heb, maakt mij dit ook wel een beetje trots  ;)

Worden de recepten nog gedeeld op het forum? Ik ben er erg benieuwd naar!

Offline Alexander_H

• Boven 10 berichten
  • *
  • Brouwen is leren
Mooi!

Gefeliciteerd mannen, ik moet toch eens komen kijken eigenlijk ;)

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Nen dikke proficiat!  ;D

Offline Sjoerd

• Senior lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Top Angelo, en was weer gezellig! Ik zie de recepten in bewezen recepten graag tegemoet! Groet Sjoerd

Offline broeder

• Super lid
  • Natuurlijk PINT-lid... Jij toch ook?
Wauw wat een succes voor ons clubje. Algemene kampioen, 3 x een 1e prijs, 1 x een 3e prijs, 1 x een 4e, 1 x de 5e en 2 x de 6e prijs.
Ik denk dat Bier, wijn en likeur gilde Ambrasserie uit Hulst nu wel bekend is in Bergen op Zoom. De Beker voor de 2e maal naar Zeeuws Vlaanderen.
Trots op mijn clupie.

Top... gefeliciteerd met dit mooie resultaat.
groet, broeder Willem

Offline Orangeloo

• Super lid
Mooi!

Gefeliciteerd mannen, ik moet toch eens komen kijken eigenlijk ;)

Ik zeg doen, gewoon omdat het kan...
En best een gezellig clupje met fanatieke brouwers.

Tags: