De Stadse Leeuw

Gestart door De Stadse Leeuw, 04-07-2019 19:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Stadse Leeuw



Enkele voorgestelde tips zijn reeds verwerkt. Hierboven een nieuwe versie, bedankt voor de tips

Net begonnen met brouwen. De eerste 10 liter zit erop, nu nog even wachten totdat ik het mag drinken. 10 juli is de geluksdag  ;D Voor deze Tripel ook meteen een label gemaakt om het te personaliseren. Alle opmerkingen en/of tips zijn welkom!

emiel1

Erg leuk etiket!

Mout schrijf je wel met een t, niet met een d.

En aangezien opmerkingen welkom zijn: ik zou het zwart wat meer grijs maken, knalt er nu erg uit tussen die subtiele kleuren. En de stipjes naast krachtpatser staan niet helemaal goed uitgelijnd (staat krachtpatser wel gecentreerd?)

de Machtige Wil

Mooi gemaakt! Ook je logo vind ik leuk.

Ik zou wel nog ruimte reserveren voor een batchnr / brouwdatum. Ook de punten van Emile kan ik me in vinden.

Groet,

Wilrik

De Stadse Leeuw

Heel erg bedankt voor de reactie. Kan kloppen dat het nog niet helemaal uitgelijnd is, deed het meer uit de losse hand.

Helemaal waar dat de zwarte laarzen er nog wat uitspringen, ik zal het in een volgende versie veranderen.

Inderdaad, mout is met een t  :-[

Het was mijn bedoeling om een van de twee pijlvakken te gebruiken voor onder andere batchnummer en brouwdatum.

joenedu

Nu knalt de snor er nog uit  :-X
Maar wat een geweldig etiket, deze stijl vind ik echt supermooi!

Davester


hans_nwk

Leuk etiket! Ontbreekt suiker niet bij de ingredienten of is het een volmouttripel?

Groet,
Hans

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.