Nieuw lid: Rob

Gestart door Rob Stoverink, 01-07-2019 19:27 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob Stoverink

Hallo, ben Rob Stoverink en ben een nieuw lid. Ik brouw als sinds 3 jaar. Zeker in het begin met vallen en opstaan.

Jeroen76

Van harte welkom Rob! Heel veel brouw en forumplezier hier!

Gr. Jeroen

Rob Stoverink

Hallo, brouwmensen, ik ben Rob Stoverink, woon in Watergang. Brouwt al sinds 2017. Zoals iedereen eerst met een blik moutstroop. Steeds een stapje verder. met vallen en opstaan en van fouten leren. Wel een hele poos stilgestaan want van kopen per post leer je niks. Sinds kort koop ik mijn spullen bij John van Brouwmaatje. Voor mij de vragenbaak.

Heb nu een redelijke spullen.

Monkbrew 30 l , walsenmolen, gistvat van Polsenelli, platenkoelen, koelkast 200l.

Mijn voorkeur is allerlei Duitse bieren Weissen , pils , Kölnener, Munchener

Jeroen76

Nogmaals van harte welkom Rob!

Dat Polsinelli gistvat gebruik jij de originele kraan? Ik heb een 75 liter variant maar vind de kraan best hoog zitten (ruim 5cm) nu tijdens het bottelen zetten we hem scheef zodat we niet al te veel verlies hebben. Zit er aan te denken om er een andere kraan op te zetten of met behulp van een ranking arm deze hoogte te verkleinen.

 

Gr. Jeroen


Jacques

Welkom Rob.


De twee voorstelberichten van jou zijn door mij samengevoegd en beide te vinden in het board dat daarvoor bedoeld is.



Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.