Houten kratten voor BNR en Steinie bij de Ikea

Gestart door Dirtbag, 01-07-2019 17:55 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirtbag

Voor een ieder die de flessen liever in houten kratten heeft dan de kratten van een commercieel of de kartonnen dozen waarin ze geleverd worden door de brouwwinkels zag ik vandaag bij de Ikea een mooie oplossing:

De Ikea Knagglig.

Ik heb er twee meegenomen en getest.

Dit is met de standaard BNR fles er in, er is nog genoeg stapelruimte aan de bovenkant om het volgende krat er op te kunnen zetten en door te stapelen. Er passen er 32 in.


Ik heb ook nog geprobeerd met Steinies van Duvel. Hier passen er slechts 23 in, de maten zijn nagenoeg gelijk aan een Duvel krat echter net niet stapelbaar er mee.



Ik heb de zoekfunctie een beetje geraadpleegd en niet kunnen vinden dat deze eerder langs kwam.

Het is onbehandeld hout, je kan er dus nog voor kiezen om een eigen logo er in te branden, te beitsen of te lakken.

Ik heb er €9.99 per stuk voor betaald.

db

Jeroen76

Pas je ook nog even met wat Longnecks? ;)

Ziet er leuk uit zo

Gr. Jeroen

Pieter1954

Graag ook nog met de Vichy 33 cl flesjes (Westmalle, enz.).

Dirtbag

Ik kan wel zeggen dat de flessen waar Bitburger radler 0.0% in zit te hoog zijn om daarna deze kratten te stapelen.

:)

Die vicky's heb ik niet geloof ik.

db

Rinus

Leuk idee!

Ik zag overigens ook een houten kratje met de halve afmetingen: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10292357/ kosten 6 Euro
Deze zijn maar 15 cm dus een Steinie zou dan net mogen passen, ik verwacht niet dat je dan nog kunt stapelen helaas. Wellicht wel een leuk als een geschenkverpakking (voor een hele goede vriend dan... :-) )

Oscar

Citaat van: Dirtbag op 01-07-2019  21:25 uDie vicky's heb ik niet geloof ik.

Wat zijn de afmetingen van het kratje ?  :)  Dan kunnen mensen zelf nameten of hun flesjes er in passen... :brouwen:

jeroenvk


hopjesvla

Zijn inderdaad handige kratjes, gebruik ze nu al een paar jaar. Moet nog eens met een houtbrandset (heet dat zo?   :weetniet: ) mijn logo in het hout branden.

joenedu

Ziet er heel gaaf uit! En zo'n brander heb ik al, al een paar keer geoefend ons logo te branden dus dat is wel een heel tof idee. Thanks!

lier

Wel jammer dat je ze niet aan de muur mag hangen.

Niels B.

Citaat van: lier op 02-07-2019  09:51 uWel jammer dat je ze niet aan de muur mag hangen.

Ik zou het gewoon stiekem doen!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.