Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Google adds  (gelezen 246 keer)

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Land: nl
  • Good beer makes its own friends!
Google adds
« Gepost op: 30-06-2019 15:28 u »
Ik begin de Google adds nu toch wel erg vervelend te vinden... Halen het gebruiksgemak van Tapatalk toch echt wel naar beneden.

Advertentie schuift van zelf over de tekst zodat je amper meer iets kan lezen.

Gr. Jeroen

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Google adds
« Reactie #1 Gepost op: 30-06-2019 16:36 u »
Tapatalk leeft zijn eigen leven...

Als beheerder van een forum ontvang je nagenoeg niets van de advertenties op Tapatalk. Je hebt ook geen invloed op de advertenties.

Heb je al geprobeerd om de advertentie met een vinger weg te vegen?

Het is door mij al vaker aangegeven dat ik graag van Tapatalk af wil. Daarom ben ik op zoek naar alternatieve software voor dit forum. Voorlopig kun je gebruik maken van een responsief thema als je wilt.

Hoe kun je het thema veranderen?
- Ga naar je accountsinstellingen via je profiel
- Klik op 'Profiel wijzigen"
- Klik op Lay-out-voorkeuren
- Je ziet nu boven aan de pagina: Huidig thema met de naam van het thema. Daarnaast tussen haakjes wijzig
- Klik op het woord wijzig
- Kies het thema dat je wilt gebruiken

Deze week is een andere site van mij www.bierisbest.nl verhuist naar een andere hoster. De bedoeling is dat ook deze site en ook wiki-hobbybrouwen.nl gaan verhuizen over een aantal weken. Er is dan meer ruimte beschikbaar.

Tags: