Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop brouwinstallatie elektrisch  (gelezen 787 keer)

Offline Charles L

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Te koop brouwinstallatie elektrisch
« Gepost op: 20-06-2019 18:18 u »
Elektrische HERMS installatie, werkt perfect.

HLT 35 ltr met elektrisch element en warmtewisselaar
Maischketel is een SS Brewtech infusion van 40 liter. Geisoleerde ketel die tijdens het maischen de temperatuur perfect constant houdt. Met een corlauf kraan, een vorlauf en recirculation kit.
BT is 50 liter met elektrisch element en voorzien van een filter en een whirlpool
2 magnetisch pompen en een platenkoeler.
Daarbij een professioneel controle paneel met 3 temp controllers, timer en voor de kookpan een mogelijkheid om op percentage de wattage te sturen. Pompen bedien je ook vanaf dit paneel. Erg praktisch!

Oh ja, en de slagen komen er natuurlijk ook nog bij.

Er is ongeveer 12 keer mee gebrouwen. Ik wil kleiner en wordt dus een automaat. Met deze installatie kan alles. en hij werkt prima! Als je ge´nteresseerd bent stuur een PM, uiteraard mogelijk om een keer samen te brouwen en het geheel werkend te zien.

Ik heb geen idee wat het op moet leveren. Ik weet wel wat het totaal gekost heeft :). Maar doe een redelijk bod en we komen eruit.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Haagse Wouter

• Super lid
  • Land: nl
  • Ooievaars zijn best wel mooi
Re: Te koop brouwinstallatie elektrisch
« Reactie #1 Gepost op: 20-06-2019 22:17 u »
Indrukwekkend!

Offline Alexander_H

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Brouwen is leren
Re: Te koop brouwinstallatie elektrisch
« Reactie #2 Gepost op: 21-06-2019 07:42 u »
Heel mooi, dat is waar ik uiteindelijk ook naar toe wil, helaas heb ik zelf alle ketels al.
Succes met de verkoop!

Tags: