Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: David van Heijst  (gelezen 418 keer)

Offline Davester

• Vol lid
  • Land: nl
  • Bier van hier smaakt altijd beter
David van Heijst
« Gepost op: 20-06-2019 10:41 u »
Goedemorgen,

Een aantal ken ik al wel, een aantal kennen mij wellicht al, maar toch ff voorstellen.

David van Heijst, 44 jaartjes jong, lid van de Roerstok.
Brouw sinds maart ongeveer, samen met mijn brouwmaat Frank. Nu 3 x gebrouwen, 2 x blond en nu een session IPA van Diana en Jack in het gistvat, eerste ervaring met dryhopping volgt dus deze week :)

We hebben 3 fusten van 50 liter, 1 35 liter pan en een 30 liter pan, diverse mandflessen, 2 rvs gistvaten en vele emmers en andere toebehoren.

Brouwen is keigaaf, zoals we dat in Goirle zeggen, je kunt ons ook volgen op facebook en instagram.

https://www.facebook.com/Clocksel-Dorpsbrouwerij-Goirle-2366805480006475/
https://www.instagram.com/clocksel_dorpsbrouwerij/?hl=nl

Klinkt spannender dan het is, het is gewoon leuk, zoek nu nog een goede ontwerper voor ons logo en eventueel etiketten.

Fijne dag!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Brouwerij Mennekes

• Junior lid
  • **
  • Dommelen kent meer dan Dommelsch
    • Brouwerij Mennekes
Re: David van Heijst
« Reactie #1 Gepost op: 20-06-2019 11:08 u »
Succes Dave, ik kom graag een keertje langs bij de roerstok om al die leden hier eens in het echt te ontmoeten.  :D

Offline Davester

• Vol lid
  • Bier van hier smaakt altijd beter
« Reactie #2 Gepost op: 20-06-2019 23:58 u »
Succes Dave, ik kom graag een keertje langs bij de roerstok om al die leden hier eens in het echt te ontmoeten.  :D
Dat is volgens mijn geen enkel probleem

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 21-06-2019 16:13 u »
Dat is volgens mijn geen enkel probleem

Inderdaad. Het is altijd mogelijk om vrijblijvend een clubavond te bezoeken. En is altijd een zelfgebrouwen bier te proeven.

Tags: