Voorstellen: Willem en Stella

Gestart door stella/willem, 19-06-2019 22:36 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stella/willem

Hallo. Ik ben sinds vorig jaar samen met mijn kennis Stella gestart met het brouwen van bier. We hebben een workshop gevolgd bij Braumarkt in Almere en gezien de voorkeur voor lekker bier zijn we het diepe ingegaan.

Jeroen76

Van harte welkom Willem en Stella!

Ben benieuwd hoe het brouwen jullie vergaat, alvast heel veel brouw en forumplezier!

Gr. Jeroen


Mark0411

Welkom! En geniet van de schat aan informatie die dit forum met zich meebrengt!

De HaAn

Welkom op het forum in de persoonlijke info zie ik 30 en 50 liter arsegan ketel totaal is dit volgens mij 80 liter ipv 70  liter brouwcap. :police: brouwen jullie samen of apart? En in welke omgeving staan de ketels? :brouwen:

broeder

Hoi Stella en Willem (dames gaan voor),
Jullie hebben voor een top-hobby gekozen, met wellicht mooie eindresultaten.
Succes met brouwen en we komen jullie vast nog wel tegen op deze site.
Overigens, ik heet ook Willem en met het ouder worden van mijn knoken is er ook een Stella in mijn leven gekomen. (Denk ik: een heel ander model)
Groet, broeder Willem

De HaAn

Heel leuk dat jullie mee een pb sturen maar je mag hier op het forum gerust delen dat je niet de macimale capaciteit gebruikt ivm overkoken. En mijn vraag welke omgeving bedoelde ik niet de keuken of onder het afdak maar welke plaats :degroeten:

SVB

Welkom! Mijn dochtertje heet Stella... ja ja naar het biertje 😉

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.