Kroonkurken met logo, en etiketten

Gestart door Cor, 27-02-2003 16:02 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cor

Hoi allen,

Weet iemand waar ik kroonkurken kan bestellen in een eigen logo? Begint een kroonkurkfabriek er wel aan als je er maximaal enkele duizenden maximaal van wilt hebben? Als alternatief dacht ik aan plakstikkers met een logo, maar wat kost zoiets? De doppen die ik in gedachten heb moeten er zo uit zien: www.scoutnet.nl/~brouwen/logo.gif

Wat zijn aanraders voor goede etiketten? Waar kun je die goed en voordelig laten bedrukken en snijden? Zelf uitprinten heb je al snel gehad... vooral het knip/snij-werk is een rot karwei. Etiketten plakken nog veel meer, maar als je het beperkt tot een rechthoekig vooretiket valt het wel mee...

Groeten, Cor.

Ger

Dag Cor,

Etiketten laten drukken is vreselijk duur, tenzij je grote hoeveelheden laat drukken.
Ik heb mijn etiketten laten printen op een goede kleurenprinter en fotopapier, acht stuks op een A-viertje.
Met die mooie print ben ik naar een goede kleurencopieer-machine gegaan en heb 100 afdrukjes laten maken voor F1,-
per stuk, dus had ik 800 etiketten voor F100,-.
Ik moet nog wel knippen en plakken doe ik met melk, maar met elkaar valt dat wel mee, want m'n flesjes voor eigen gebruik beplak ik niet met een etiket.

 :degroeten:Ger

satan

hallo Cor

Ik heb zelf ook in de richting zitten denken om de kroonkurken zelf te bedrukken.
Met een stempel of zeefdruk, zodat de bedrukking na het bottelen kan gebeuren en de kroonkurk niet besmet.
Heeft er iemand ervaring met zeefdruk?

satan

Jacques

Hoi Cor,

Je zou ook even contact kunnen nemen met de brouwerijen Maasland te Oss en 3 Horne te Kaatsheuvel. Ik weet dat zij biede speciale etiketjes ontwepen op verzoek. Wat de prijs is weet ik niet maar misschien kunnen ze een interessant aanbod doen. Laat het ons horen.

 :degroeten: Jacques

Wimke

Hoi eenieder die dit leest,

Ikzelf druk met een stempel mijn eigen logo op de kroonkurken.  Een elkaar rakende W en B in een artistiek lettertype en daar in een ovaal de tekst "Wimke Bier sinds 1994" omheen.  :bijdrage_forum: Gemaakt in Coreldraw 9. Toen bij Viking direct een stempel gekocht voor 30 gulden en het model van de stempel opgestuurd waarna het uitgewerkte stempelplaatje thuis gestuurd werd. :hoera:
En wat de etiketten betreft ik begrijp  dat dat niet je grootste hobby is maar je moet het zo zien "bier brouwen is ook wel eens pijn lijden" ???

Groet Wimke :bijdrage_forum:

Cor

Kun je me het adres geven voor zulke stempels? Welke inkt gebruik je? Het moet wel goeie inkt zijn wil dat hechten op bierdoppen... Tja, het nieuwe Scouting logo is wel erg kleurrijk, we kunnen ook het scouting embleem (tevens oud logo) nemen, da's ook goed in alleen zwart.

Groetjes, Cor.

Wimke

Hoi Cor,

Catalogus bestellen bij Viking direct 0800-0364

Of iedere zichzelf respecterende kantoorboekhandel

Ik gebruik de inkt die erbij zit, deze hecht goed maar heeft een nadeel als je de flesjes in een vochtige ruimte laat lageren. Garage (natte auto) wordt het afdrukje wat wazig

Wimke

RoodeLeeuwVenlo


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.