STC1000 koelt niet

Gestart door Brouwerij Mennekes, 08-06-2019 13:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen76

Sommige van deze prijzen zijn wel wat optimistisch volgens mij hoor...

Neemt niet weg dat ik op een enkele na de STC's er maar rommelig uit vind zien. Degene die er echt werk van hebben gemaakt zullen het niet redden met 25 euro denk ik.

Tip: ik zie al diverse InkBirds op Marktplaats voorbij komen. Wellicht dat men het oude exemplaar in ruilt voor een WIFI versie. Kun je hem helemaal goedkoop aankomen...

Gr. Jeroen


Haagse Wouter

Citaat van: Jeroen76 op 19-06-2019  20:30 uSommige van deze prijzen zijn wel wat optimistisch volgens mij hoor...

Welke dan ;).

Jeroen76

Citaat van: Haagse Wouter op 19-06-2019  20:48 uWelke dan ;).
Lasklemmen
Stopcontacten
Kabel, 3 kleuren 5 euro?

Gr. Jeroen


SVB

Wanneer je het daadwerkelijk netjes wilt doen, dus met een normale behuizing en niet een gevonden willekeurige kom je er echt niet met 5 euro... ik was zelf zo'n 35€ kwijt denk ik. Gewoon leuk als hobby, maar toen ik alles had opgeteld was een inkbird een betere keus hoor.

Haagse Wouter

Citaat van: Jeroen76 op 19-06-2019  20:59 uLasklemmen
Stopcontacten
Kabel, 3 kleuren 5 euro?

Gr. Jeroen

Lasklemmen zijn heel goedkoop:
https://www.elektroshop.nl/wago-laskem-met-hevel-3-polig-per-stuk-nl.html

Contactdoos:
https://www.elektroshop.nl/stopcontact-inbouw-wit-kleur-ral-9010-3020sluw-nl.html

Kabel, hoeft absoluut geen 3 kleuren ;). Het is een apparaat, niet iets wat vast in je huis zit waardoor je daarop moet letten. Maar het kan natuurlijk wel, daar doe je veel meer mee dan een beetje knutselen. Dat gaat voor eeuwig mee.
https://www.elektroshop.nl/vd-draad-10m-zwart-1-5mm-nl.html

Knutselen is alleen duur wanneer je dat niet vaak doet en zelden klust. Want doen is alles "extra kosten".
Afgezien van de lasklammen en een stopcontact, lag dit er allemaal al bij mij. Maar je gaat dat natuurlijk niet doen als je alles moet kopen en het nooit gebuikt voor de rest :nut:.


Jeroen76

Ik snap 'm

Maar ben nog niet om ;)

Verder lijkt het mij voldoende zo en zullen we het topic verder niet bevuilen met offtopic onderwerpen

Gr. Jeroen


Haagse Wouter

Citaat van: Jeroen76 op 19-06-2019  23:49 uIk snap 'm

Maar ben nog niet om ;)

Verder lijkt het mij voldoende zo en zullen we het topic verder niet bevuilen met offtopic onderwerpen

Gr. Jeroen

Haha ja :). Ik zag daarnet inkbird op aliexpress voor 30 euro (is dat de echte inkbird?!). Dat is echt een koopje.

Brouwerij Mennekes

On Topic,

Gisteren een nieuwe stc1000 ontvangen en daarnet de kapotte vervangen met de nieuwe en...

...alles werkt! :groots:
Nu even instellen en op z'n plek zetten en dan wachten op de heatingcable.

Bedankt iedereen voor de tips!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.