Algemeen > Algemeen

Hobbybrouwen.nl glazen, schort, T-shirts, hoodies en meer...

<< < (4/7) > >>

Haagse Wouter:

--- Citaat van: Jacques op 16-06-2019  22:51 u ---Ja, een klein gedeelte van de verkoopprijs gaat naar het forum.

De voornaamste reden voor deze actie is echter laten zien dat je een hobbybrouwer bent. Via kleding kan dat op festivals en dergelijke. En als je een bier inschenkt in een glas met opdruk weten de gasten meteen dat het om zelfgebrouwen bier gaat.

--- Einde van citaat ---

Ik vind het mooi :). Zo'n schort voor tijdens het brouwen is wel handig.

Bij mij weten gasten het omdat het bier uit de blanco fles tot het plafond schiet en naar karton smaakt.

bierfan:

--- Citaat van: Jeroen76 op 16-06-2019  22:48 u ---Geen

Gr. Jeroen

--- Einde van citaat ---

I rest my case..

Niels B.:

--- Citaat van: Haagse Wouter op 17-06-2019  09:23 u ---Ik vind het mooi :). Zo'n schort voor tijdens het brouwen is wel handig.

Bij mij weten gasten het omdat het bier uit de blanco fles tot het plafond schiet en naar karton smaakt.

--- Einde van citaat ---

;D

Jeroen76:

--- Citaat van: bierfan op 17-06-2019  09:54 u ---

I rest my case..

--- Einde van citaat ---
Graag! ;)

Gr. Jeroen

SanderH:

--- Citaat van: Jacques op 16-06-2019  22:51 u ---Ja, een klein gedeelte van de verkoopprijs gaat naar het forum.

De voornaamste reden voor deze actie is echter laten zien dat je een hobbybrouwer bent. Via kleding kan dat op festivals en dergelijke. En als je een bier inschenkt in een glas met opdruk weten de gasten meteen dat het om zelfgebrouwen bier gaat.

--- Einde van citaat ---

Beetje kort de bocht hoor. Dus als ik een niet nader te noemen groot geproduceerd pils in dat glas schenk, dan denkt men dat het om hobbymatig gebrouwen bier gaat? Sorry, maar dat is te hoog gegrepen Jacques, hoewel ik je sentiment begrijp.
Daarbij wil ik wel opmerken dat ik het idee erg leuk vindt, maar 10 euro voor een bierglas waar een niet nader te noemen deel naar dit forum gaat (ook begrijpelijk;).....ik weet het niet, maar nogmaals het idee is leuk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie