Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Blyde  (gelezen 675 keer)

Offline BIyde

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Blyde
« Gepost op: 13-06-2019 11:47 u »
Hallo Biervrienden,

Na mijn eerste kennismaken met het brouwen dmv een extractpakket wist ik dat het daar niet bij zou blijven.
Ik heb besloten voor elke brouw sessie te investeren in apparatuur om steeds tot een beter resultaat te komen.
Zo brouw ik nu met een Grainfather en heb ik een koelkast omgebouwd tot vergistingskast.
De laatste upgrade is een Keg met toebehoren om geforceerd te kunnen carboniseren, de eerste batch is nu in de maak.

Ik heb al veel informatie op dit forum kunnen vinden het laatste anderhalf jaar en ik vond het wel eens tijd worden om hier en daar mee te praten.
Nog even kort over mezelf:
Mijn naam is Joep, 27 jaar oud en woon samen met mijn vriendin.
Ik ben werkzaam in de techniek, en naast het brouwen van bier ben ik bezig met het opknappen van ons huis (in die volgorde ;) )

Groeten Joep.

PS: Ik wilde als gebruikersnaam graag 'Blyde' met een L, maar de lettercombinatie BL was niet mogelijk?
Ik heb er maar een hoofdletter i van gemaakt, haast hetzelfde.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Bennemans

• Super lid
  • Land: nl
  • Bier hier..... dank u wel.
Re: Even voorstellen: Blyde
« Reactie #1 Gepost op: 13-06-2019 16:43 u »
Welkom Joep, succes met je brouwverslaving....

Tags: