Even voorstellen: Sher

Gestart door S04, 14-06-2019 14:55 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

S04

Hoi Bier kenners,

Ik zou me ook even voor stellen. Mijn naam is Sher en om maar meteen met de deur in huis te vallen..... ik lust geen bier  ;D
Of nou ja, sinds kort lust ik een paar slokken Radler of kriek maar of dat hier onder bier wordt verstaan is dan maar weer de vraag.
Wat kom je dan doen op een bierbrouwforum? Ik ben wel heel erg gek op dingen maken en oude ambachten.
Samen met een vriendin (die overigens wel bier lust) kwamen we op het idee om eens een biertje te gaan brouwen en daar een feestje aan te hangen.
Vandaar dat we nu opzoek zijn naar een recept/starters pakket om een biertje te brouwen die we alle 2 lusten  ;)
En omdat we vinden dat wel meer vrouwen zouden moeten brouwen.

Ik ga hier vast veel leren  :degroeten:

CeesM

Citaat van: S04 op 14-06-2019  14:55 uHoi Bier kenners,

Ik zou me ook even voor stellen. Mijn naam is Sher en om maar meteen met de deur in huis te vallen..... ik lust geen bier  ;D
???  ;D ;D ;D
Nou, welkom op dit forum. ;)

S04

Citaat van: CeesM op 15-06-2019  13:43 u???  ;D ;D ;D
Nou, welkom op dit forum. ;)

Ja bedankt

Oscar

Citaat van: S04 op 14-06-2019  14:55 uMijn naam is Sher en om maar meteen met de deur in huis te vallen..... ik lust geen bier  ;D



 :weetniet: :o ::) ;) ;D ;D ;D ;D

BrouwMark

Welkom! Meer brouwvrouwen is een goede zaak!

Hans E. Pans

Welkom 👍🏻
Waarom vind je eigenlijk dat meer vrouwen bier 'moeten' brouwen? Lijkt me vooral dat je bier gaat brouwen als je van bier en van brouwen houdt, of je nu een man of een vrouw bent 😉 In ieder geval veel brouwplezier gewenst 👍🏻

Jaap W

Dames, welkom op dit leerzame, informatieve en zeer nuttige forum. Veel brouwplezier, ook al drink je het zelf niet. :biersmile: :proost: :nut:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.